Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین قسمت سری فیلم‌های اونجرز با نام "مرد خاکستری" (The Gray Man) با حضور رایان گاسلینگ و کریس اوانز ساخته می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این قسمت که طرفداران فیلم‌های "آونجرز" و مارول را بسیار تحت تأثیر قرار داده از روی داستان‌های مارک گرینی ساخته خواهد شد. گزارش‌ها حاکی از این است که "مرد خاکستری" بودجه هنگفت ۲۰۰ میلیون دلاری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم را نتفلیکس تهیه خواهد کرد و به نظر می‌رسد فیلمسازان برای ساخت آثار سینمایی به سمت شبکه‌های پخش نظیر نتفلیکس حرکت می‌کنند، زیرا میزان امکانات و بودجه آنان قابل توجه است.

جو و آنتونی روسو فیلم ابرقهرمانانه نتفلیکس را کارگردانی خواهند کرد؛ این دو برادر تاکنون آثار موفقی از جمله "کاپیتان آمریکایی" و "اونجز؛ پایان داستان" را برای مارول ساخته‌اند.

نقش قهرمان این قسمت را رایان گاسلینگ، ستاره هالیوود ایفا خواهد کرد و در مقابل او نیز کریس اوانز به عنوان ضدقهرمان قرار دارد. کاسلینگ پیش‌تر به دلیل بازی در آثار جدی سینما شناخته می‌شود و با کارگردانان بسیار مطرحی از جمله دیمین شزل همکاری داشته است. روسو معتقد است که "مرد خاکستری" با حضور گاسلینگ ظرفیت قرار گرفتن در مرکز توجهات را دارد.

منبع: ورایتی

کد خبر 434210

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اونجرز دنیای سینمایی مارول مارول سینما سینمای جهان هالیوود رایان گاسلینگ کریس اوانز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان

دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم، دانلود قسمت 6 اکازیون کامل، دانلود قسمت ۶ اکازیون، سریال اکازیون قسمت 6 ششم، دانلود قسمت ششم سریال اکازیون، دانلود قسمت جدید اکازیون با حجم نیمه رایگان در ادامه مطلب امکان پذیر است.

دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم، دانلود قسمت 6 اکازیون، دانلود قسمت ۶ ششم اکازیون به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه ‌کنندگی حسین میرطاووسی و نویسندگی آن را حمزه صالحی برعهده دارد. این سریال در ژانر کمدی خانوادگی میباشد که در این سریال بازیگرانی همچون هادی کاظمی , ایمان صفا , نعیمه نظام دوست , مهدی هاشمی , غلامرضا نیکخواه و سمانه پاکدل به ایفای نقش پرداخته اند

بازیگران سریال اکازیون فصل 1:

دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم (قسمت 6 اکازیون) اکازیون قسمت ۶ در این سریال هادی کاظمی , ایمان صفا , نعیمه نظام دوست , مهدی هاشمی , غلامرضا نیکخواه , سمانه پاکدل , رضا ناجی به ایفای نقش میپردازند

************************

برای دانلود سریال اکازیون قسمت 6 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 6 سریال اکازیون

*************************

دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم (قسمت 6 اکازیون) اکازیون قسمت ۶ قصه آن در دهه ۷۰ می گذرد، داستان رحیم است که قصد دارد برای ادامه تحصیل به کانادا برود اما متوجه می شود ممنوع الخروج شده و این اتفاق زیر سر دایی محسن است، پس باید دنبال راه چاره ای باشد…

کارگردان مسعود اطیابی

تهیه‌کننده حسین میرطاووسی

نویسنده حمزه صالحی

کد خبر 749328

دیگر خبرها

  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!