Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت‌های هماهنگ‌کننده سوریه و روسیه در امور بازگشت آوارگان سوری٬ تاکید کردند که واشنگتن باید طبق قوانین بین‌المللی از مناطق تحت اشغال خود در سوریه خارج شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری (سانا) هیئت‌های هماهنگ‌کننده سوریه و روسیه در امور بازگشت آوارگان سوری مجددا تاکید کردند که اشغالگری آمریکا و هم‌پیمانان آنها در برخی اراضی سوریه سبب افزایش رنج و درد شهروندان این کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها از واشنگتن خواستند تا بی‌ثبات کردن اوضاع در سوریه را متوقف کرده و با تعهد به قوانین بین‌المللی و اصول سازمان ملل از مناطقی که اشغال کرده عقب‌نشینی کند.

دو هیئت مذکور در بیانیه‌ای مشترک اظهار داشتند که آمریکا و مزدوران تروریستی آن در منطقه «التنف» در مرزهای سوریه با اردن و اطراف اردوگاه الرکبان٬ مردان بازداشت‌شده در این اردوگاه را به همراه خانواده‌هایشان مجبور می کنند به گروه‌های تروریستی مسلح به ویژه در مناطق تحت اشغال آمریکا بپیوندند.

سوریه| آغاز مرحله «سکوت انتخاباتی»سوریه|انتخابات پارلمانی در سایه پیروزی بر تروریسم و پیام‌های جهانی آنروسیه: آمریکا همچنان در سوریه به تروریست‌‌ها کمک می‌کند/ واشنگتن حتی به متحدین خود رحم نمی‌کند

طبق این بیانیه تروریست‌های منطقه اردوگاه الرکبان از ارائه خدمات غذایی به مهاجرانی که پیوستن به آنها را رد می‌کنند٬‌امتناع می ورزند.

نیروهای اشغالگر آمریکایی در منطقه التنف در نزدیکی مرزهای سوریه با اردن هزاران غیرنظامی را در سخت‌ترین شرایط بازداشت کرده و هم‌زمان به سرقت میدان‌‌های نفتی سوریه و غارت ثروتهای آن در مناطق تحت اشغال واشنگتن می پردازند.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کشور آمریکا کشور سوریه بیشتر بخوانید... سوریه| آغاز مرحله «سکوت انتخاباتی» روسیه: آمریکا همچنان در سوریه به تروریست‌‌ها کمک می‌کند/ واشنگتن حتی به متحدین خود رحم نمی‌کند سوریه|انتخابات پارلمانی در سایه پیروزی بر تروریسم و پیام‌های جهانی آن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور آمریکا کشور سوریه اخبار آمریکا سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون: «وضعیت خاورمیانه: (سوریه)» گفت: وضعیت انسانی در سوریه همچنان وخیم است. مردم سوریه از چالش‌های اقتصادی عمیقی رنج می‌برند. بر اساس آخرین گزارش سازمان ملل متحد، ۱۶.۷ میلیون نفر، یعنی نزدیک به ۷۰ درصد جمعیت سوریه، به کمک‌های بشردوستانه فوری نیاز دارند. سطح بودجه فعلی تخصیص‌یافته برای رسیدگی به بحران انسانی در سوریه نگران‌کننده است.

دیگر خبرها

  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • تعلیق دانشجویان جورج واشنگتن به دلیل اصرار به حضور در اعتراضات
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • روسیه واشنگتن را به کاهش سطح روابط تهدید کرد
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال