Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@04:04:01 GMT

عصبانیت مکس دیوانه از راننده ایرانی!

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۷۳۲۸

عصبانیت مکس دیوانه از راننده ایرانی!

تمرین اول گرندپری مجارستان در پیست هانگارورینگ در بوداپست برگزار شد و مرسدس‌ها باز هم جلوتر از ریسینگ پوینت پیشتاز این تمرین بودند.

به گزارش تابناک ورزشی، اولین تمرین از گرندپری مجارستان در سایه‌ی شایعه‌ی پیوستن سباستین وتل به تیم استون مارتین (ریسینگ پوینت فعلی) در سال 2021 استارت خورد. گفته می‌شود که ریسینگ‌پوینت از هفته‌ها پیش در حال مذاکره با وتل بوده و دو طرف به توافق رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریسینگ پوینت قصد دارد چکو پرز راننده‌ی باتجربه‌تر خود را کنار گذاشته و با وتل و استرول در فصل 2021 شرکت کند.در همین رابطه رییس‌جمهور سابق مکزیک، فلیپه کالدرون کمپینی در حمایت از چکو به راه انداخته تا شاید بتواند ریسینگ پوینت را برای حفظ پرز تحت فشار بگذارد.

 


در زیر آسمان ابری بوداپست در پیست هانگارورینگ که برای لحظاتی شاهد بارش باران نیز بود تمرین اول با یک و دوی مرسدس‌ها به اتمام رسید و لوییس همیلتون با 0.086 ثانیه فاصله با والتری بوتاس پیشتاز تمرین اول بود و چکو پرز در رده‌ی سوم قرار گرفت. نکته‌ی جالب اینکه سریع‌ترین دور همیلتون با لاستیک هارد و دورهای سریع بوتاس و پرز با لاستیک‌های مدیوم و سافت بود که ترکیب سریع‌تری از هارد هستند.

لنس استرول دیگر راننده‌ی ریسینگ پوینت نیز در ادامه‌ی روند خوب تمرینات و تایم‌گیری این تیم، در رده‌ی چهارم قرار گرفت و دنیل ریکاردو از رنو پنجمین رانند‌ه‌ی سریع تمرین اول بود.فراری‌ها با وتل و لکلرک جلوتر از مکس ورستپن که حسابی از سد شدن راهش توسط لطیفی راننده ایرانی تیم مک لارن در دور سریعش عصبانی شده بود، در رده‌های پنجم و ششم قرار گرفتند.

 

لاندو نوریس و استبان اوکون نفرات نهم و دهم بودند. کارلوس ساینز با تنها 0.06 فاصله با اوکون جلوتر از مگنوسن در رده‎ی یازدهم قرار گرفت و سریع‎ترین دور الکس آلبون او را تنها به جایگاه سیزدهم رساند، البته آلبون در این تمرین قطعات جدیدی را در بال عقب ماشین ردبول تست می‌کرد.

 


دو راننده‌ی ویلیامز که دیروز اعلام شد در سال 2021 نیز برای این تیم رانندگی خواهند کرد در دقایق اولیه‌ی تمرین توانستد بین ده راننده‌ی برتر قرار بگیرند، اما در نهایت نیکلاس لطیفی در رده‌ی پانزدهم و جورج راسل در رده‌ی هجدهم تمرین اول را به پایان بردند. یک نتیجه‌ خوب برای لطیفی.

 

برای تمرین دوم که از ساعت 17:30 آغاز می‌شود پیشبینی باران شده است.

منبع: ورزش سه

منبع: تابناک

کلیدواژه: سوال از رئیس جمهور رضا عسگری جنگ قره باغ طرح مالیات بر خانه های خالی قطعنامه 598 گرندپری اتومبیلرانی تابناک ورزشی سوال از رئیس جمهور رضا عسگری جنگ قره باغ طرح مالیات بر خانه های خالی قطعنامه 598 ریسینگ پوینت تمرین اول راننده ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی

XTRIM VX با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته صوتی، استانداردهای جدیدی را در این زمینه تعریف کرده است. استفاده از 23 بلندگوی اختصاصی با برند «LION MELODY»، قدرت و وضوح صدا در این خودرو را به اوج می‌رساند. بلندگوهای IFLYTEK سطح پیشرفته این خودرو امکان دریافت صدای واضح و پخش صدای HiFi را داراست. یک آمپلی فایر 1000 واتی نیز با توانایی فوق‌العاده، صدایی رسا و قدرتمند را در سرتاسر کابین خودرو پخش می‌کند.

حالت کنسرت زنده مجازی

امکانات صوتی VX با تاکید بر وضوح، کیفیت و قدرت طراحی شده است؛ این خودرو به لطف استفاده از یک پردازنده دو هسته‌ای DSP، قادر است تجربه شنیداری یکنواخت و فراگیر را ارائه دهد. این فناوری تا جایی توسعه یافته که استفاده از آن تجربه حضور در یک کنسرت زنده را شبیه‌سازی می‌کند. این سیستم، صدا را به گونه‌ای پخش می‌کند که انگار در یک سالن کنسرت زنده در سطح جهانی قرار دارید. با فعال‌سازی حالت کنسرت زنده مجازی، شما می‌توانید خود را در یک اجرای زنده موسیقی تصور کنید. این حالت در هماهنگی با نورهای محیطی خودرو طراحی شده و تجربه‌ای فراگیر و قدرتمند را خلق می‌کند.

بلندگوهای اختصاصی پشت سری راننده

XTRIM VX به دو بلندگوی اختصاصی پشت سر راننده مجهز شده است. این قابلیت مخصوص زمانی که است که سرنشینان خودرو در حال استراحت هستند و تنها راننده قصد استفاده از سیستم‌های صوتی را دارد. بلندگوهای تعبیه شده در پشت سری صندلی‌های جلو، صدای مسیریاب و تماس‌های صوتی را با وضوح بالا منتقل می‌کنند. این ویژگی، بدون هیچ تداخلی با سایر صداهای داخل خودرو، آرامش خاطر را حین رانندگی را به ارمغان می‌آورد. خودروهای VX با ارائه ویژگی‌های صوتی پیشرفته و اختصاصی تجربه‌ای شخصی‌سازی شده و منحصر به فرد را برای راننده و سرنشینان فراهم می‌کند. این سیستم صوتی، نه تنها کیفیت صدا را بهبود می‌بخشد، بلکه تجربه‌ای ارزشمند از یک سفر راحت و هیجان‌انگیز را خلق می‌کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900998

دیگر خبرها

  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • عاقبت کار با موبایل هنگام رانندگی (فیلم)
  • زیر گرفتن وحشتناک مردم توسط یک راننده فراری (فیلم)
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • آهنگسازی در موسیقی کلاسیک ایرانی کتاب شد/ خواندن چند پژوهش
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو