Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  پویا امجدی، رییس دامپزشکی شهرستان بافت گفت: در طرح ارتقای کیفیت تخم‌مرغ یکی از موارد مهم، عرضه آن به‌صورت بسته‌بندی و رتبه بندی از واحد‌های های تولیدکننده تخم مرغ است.

او افزود: به منظور حمایت از مصرف کنندگان عرضه تخم ماکیان، شناسنامه دار و رتبه بندی شده و با شروع فصل تابستان و برای جلوگیری از هر گونه فساد تخم پرندگان، نقل و انتقال هر نوع تخم آن ها به مراکز عرضه، بایستی با خودرو‌های مجهز به تجهیزات برودتی (۰ تا ۴ درجه سانتیگراد) صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امجدی بیان داشت: از تیرماه امسال دستور العمل اجرایی عرضه تخم مرغ به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌های شهرستان داده شده است و تمامی واحد‌های عرضه‌کننده تخم‌مرغ از جمله بقالی‌ها و خواربارفروشی‌ها نیز باید الزامات طرح ارتقای کیفیت تخم‌مرغ مشتمل بر رعایت رتبه‌بندی، بسته‌بندی و همچنین نگهداری آن در یخچال‌های مجزا را اجرایی کنند و در صورت تخلف واحد‌های عرضه کننده، طبق مقررات سازمان دامپزشکی با آن‌ها برخورد می شود. 

او از همشهریان خواست:با توجه به گرم شدن هوا و به منظور حفظ سلامت خود و اعضای خانواده از خرید تخم مرغ‌هایی که در خارج از یخچال نگهداری می شوند، خودداری کنند؛ زیرا  افزایش دمای هوا و نگهداری تخم‌مرغ در محیط بیرون، بر کاهش زمان ماندگاری آن تاثیرگذار است و باعث فساد تخم مرغ می شود.

انتهای پیام / م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تخم مرغ دامپزشکی استان گرمی هوا تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)