Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) گفت: همه در برابر قانون مرگ مساوی هستیم لذا باید در قانون زندگی هم این موضوع جاری و قانون برای همه مساوی باشد و اگر قرار است لطفی صورت بگیرد باید قانون به نفع فقرا و غیرقدرتمندان تفسیر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، حجت الاسلام سیدحسن خمینی تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در مراسم پنجاهمین سالگرد تأسیس بهشت زهرا(س) که روز گذشته در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بهشت زهرا(س) نمونه‌ای از یک قانون است که باید در همه کشور اعمال شود که این قانون مختص به همه گورستان‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید قانون نسبت به همه یکسان اجرا شود، تأکید کرد: همه در برابر قانون مرگ مساوی هستیم لذا باید در قانون زندگی هم این موضوع جاری و قانون برای همه مساوی باشد و اگر قرار است لطفی صورت بگیرد باید قانون به نفع فقرا و غیرقدرتمندان تفسیر شود.

تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) با بیان اینکه قانونی که وقتی به قدرت می‌رسد تیغش نمی‌برد، همان بهتر که از بیخ برداشته شود، ادامه داد: بهشت زهرا(س) پیوندی نزدیک با مرگ دارد و مرگ واقعی‌ترین رویداد است اما معمولاً کسی آن را باور نمی‌کند.

حجت الاسلام خمینی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) گفت: مرحوم صدوق حدیثی از امام صادق(ع) نقل می‌کند که «خداوند عزوجل هیچ چیزى مانند مرگ نیافریده است که در عین آنکه یقینى است و هیچ شکّى در آن نیست، چونان شکى است که در آن [کمترین] یقینى نباشد»؛ لذا اگر مرگ را باور داشتیم طبیعتاً نوع دیگری زندگی می‌کردیم.  

وی یادآور شد: بسیار می‌گوییم و هر روز هم بر سر و دست می‌گیریم که «مرگ به عنوان واعظ کافی است»، اما معمولاً به این امر توجه نمی‌کنیم و یقینی که شکی در آن نیست را شبیه ترین چیزها به شکی می‌دانیم که یقینی در آن نیست.

تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) در رابطه شیوع بیماری کرونا گفت: بعضی از قصه‌های کرونا تلخ ولی درس آموز است و در پی آن بیکاری‌هایی اضافه شده که به دلیل شیوع کرونا در همه جهان رخ داده است.

حجت الاسلام خمینی افزود: تحریم‌های بسیار ظالمانه‌ای که در کشور پدید آورده‌اند عامل فقر، پایین آمدن سطح درآمدها و سختی‌های شدید بر مردم شده است و علاوه بر آن ضعف مدیریت هم وجود دارد لذا همه این واقعیت‌ها می‌طلبد که خدمت رسانی در همه بخش‌ها به خصوص در شهرداری بیشتر شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی قانون مرگ تفسیر سیدحسن خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی

حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی

دیگر خبرها

  • اهمیت معلم از نگاه امام خمینی: شغل شما آدم سازی است
  • امام خمینی: باید پینه دست کارگران را بوسید
  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد