Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: امسال برای سومین بار از مناطق شمال و شرق استان اصفهان در تابستان گرد و غبار وارد استان ‌شد.

منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به کانون‌های گرد و غبار در استان اصفهان اظهار داشت: امسال برای سومین بار از مناطق شمال و شرق استان اصفهان در تابستان گرد و غبار وارد استان ‌شد و سبب افزایش ریزگردها و کاهش کیفیت هوا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به همجواری استان اصفهان با کویرهای خراسان جنوبی، قم، یزد و سمنان افزود: در استان اصفهان حدود یک میلیون و ۹۰ هزار هکتار کانون بیابانی و ۱۶ کانون گرد و غبار شناسایی شده است، در بیرون از استان به دلیل مجاورت اصفهان با کویرهای استان‌های همجوار، با وزش باد شدید، گرد و غبار ایجاد می‌شود و در هفته گذشته استان اصفهان با گرد و غبار روبه رو بود.

وی با اشاره به این‌که شناسایی کانون‌های گرد و غبار و اجرای برنامه‌هایی برای کنترل ریزگردها از سوی اداره منابع طبیعی و محیط زیست انجام شده است، بیان کرد: در سال‌های گذشته در راستای کنترل بیابان در ۳۰۷ هزار هکتار از عرصه‌های بیابانی نهال‌کاری و بیش از ۳۰ هزار هکتار مالچ‌پاشی انجام شده است.

شیشه‌فروش با بیان این‌که در سال گذشته هزار و ۴۰۰ هکتار نهال‌کاری در استان اصفهان انجام شد، عنوان کرد: امسال هم نهال‌کاری و مالچ‌پاشی در دستور کار منابع طبیعی قرار دارد و مقررشده استان‌های مجاور همانند استان اصفهان عملیات نهال‌کاری و کنترل و تثبیت شن‌ها را انجام دهند و در هر شهرستان بیابانی این طرح‌ها ادامه پیدا کند.

مدیرکل مدیرت بحران استانداری اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر مصون ماندن از گرد و غبار و کرونا بیان کرد: همه مردم باید از ماسک استفاده کنند و استراتژِی‌های مقابله با کرونا را رعایت کنند و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شستن مرتب دست‌ها از انتشار ویروس جلوگیری کنند.

وی با اشاره به همراهی مردم در استان اصفهان در راستای استفاده از ماسک خاطرنشان کرد: تیم‌های نظارتی بر باشگاه‌های ورزشی، تالارها، مراسم‌ها و اجتماعات و فروشگاه‌ها نظارت می‌کنند همچنین دستورالعمل‌های بهداشتی برای جایگاه‌های سوخت و شهرداری‌ها ابلاغ شده است.

شیشه‌فروش با بیان این‌که میز خدمت سلامت در همه ورودی‌های ادارات اجرا شده است، تصریح کرد: افراد برای ورود به اداره حتماً باید ماسک داشته باشند در غیر این‌صورت به آن‌ها خدمات داده نمی‌شود، مدیریت بحران توصیه می‌کند در شرایط گرد و غبار و کرونا حتماً همه مردم از ماسک استفاده کنند و زندگی با کرونا و سازگاری با آن را در همه برنامه‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان کانون های گرد و غبار ریزگردها نهال کاری استان اصفهان گرد و غبار نهال کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال تراکتور که در دیدار برگشت لیگ برتر شکست سنگین ۴ بر یک را در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل ذوب‌آهن متحمل شد، به دلیل تخلف هوادارانش در این بازی باید جریمه سنگینی را پرداخت کند.

فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: «دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به این شرح صادر کرد: باشگاه تراکتور به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران منتسب در چندین نوبت و نقض اصول کلی رفتار و مستند به مواد ۵۱ و ۸۶ با جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی مواجه شده که این رای قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.»

باشگاه تراکتور در این فصل و به ویژه دور برگشت چندین مقطع اقدام به رایگان کردن مسابقات خانگی خود کرد که فدراسیون فوتبال در این باره هم به سرخ پوشان تبریزی هشدار داده است.

در پایان رای انضباطی برای باشگاه تراکتور عنوان شده: «به باشگاه اخطار می‌گردد چنانچه بلیت فروشی مطابق مقررات انجام نشود، با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهند شد.»

کد خبر 848305 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • ببینید | زبان مار؛ دره‌ای عجیب در دل کویر لوت
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • زبان مار، دره‌ای عظیم در دل کویر لوت
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • خطر ریزگرد های قم بیخ گوش تهران