Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی کیایی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: برای گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه جلسات متعددی هماهنگی در استان برگزار شده است.

وی افزود: ائمه جمعه استان روز جمعه هفته جاری گزارش یکساله خود را ارائه خواهند کرد.

کیایی ادامه داد: شعار ائمه جمعه در ایام کرونا «جمعه تعطیل نیست» بوده و مسئولیت این افراد در ایام کرونا سنگین تر هم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ائمه جمعه در منازل بیماران، درمانگاه ها، بیمارستان ها، پایگاه های سلامت، تغسیل اموات و غیره حضور یافته و اقدامات ماندگاری انجام دادند.

کیایی از فعالیت ائمه جمعه در فضای مجازی خبرداد و گفت: برنامه های ختم اموات، عزاداری های مناسبتی، گفتمان های مختلف از جمله حجاب و عفاف و غیره از جمله این برنامه ها بوده است.

وی بیان کرد: دومین رزمایش مواسات هم توسط ائمه جمعه آغاز شده و نهاد نمازجمعه اقدامات شایسته ای را راهبری کرده است.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان با بیان اینکه نماز جمعه وحدت بخش و شادی آفرین است، اظهارکرد: قلب فرهنگی شهر، نماز جمعه بوده و فرماندهی قرارگاه را امام جمعه بر عهده دارد.

کیایی ادامه داد: طی ایام کرونا خطبه ها به صورت صوتی و یا مکتوب در فضای مجازی منتشر شده است.

وی نقش علما را در همرهای مردم برای رعایت پروتکل ها مهم برشمرد و گفت: در برپایی نماز عیدقربان منتظر نظر دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

طبق گفته وی ۲۰ پایگاه نماز جمعه در استان فعال است و بزودی یک مرکز جدید هم در آق قلا راه اندازی می شود.

کد خبر 4976577

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان ویروس کرونا محسن کیایی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین حجاب و عفاف گرگان شهرکرد ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بیرجند ایلام سیستان و بلوچستان شهرستان کرج نماز جمعه ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، کرسی‌علمی‌ترویجی «ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی» به همت گروه فقه جامعه و فرهنگ مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام برگزار می‌شود.

در این نشست حجت الاسلام حمید زراعت کاشانی استاد سطوح عالی حوزه علمیه به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می پردازد و ناقد و دبیر علمی جلسه به ترتیب حجت الاسلام علیرضا کلاهدوزان استاد سطوح حوزه علمیه و حجت الاسلام سعید فاقدی دبیر گروه فقه جامعه و فرهنگ مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام است.

زمان برگزاری چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۴ در محل مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام، طبقه دوم، سالن جلسات خواهد بود.

علاقمندان می توانند از طریق اینجا به صورت مجازی در نشست شرکت کنند.

کد خبر 6093827 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!