Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۳۱ هزار تن آسفالت جهت لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی استان مصرف شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون نزدیک به ۱۲ کیلومتر عملیات لکه گیری و بالغ بر ۲۴ کیلومتر عملیات روکش و در مجموع نزدیک به ۳۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان لکه گیری و روکش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: بیشترین حجم عملیات لکه گیری در محور‌های فرعی استان با نزدیک به ۷ کیلومتر و بیشترین حجم عملیات روکش آسفالت هم در محور‌های روستایی استان با بالغ بر ۹ کیلومتر و سپس راه‌های اصلی به طول نزدیک به ۶ کیلومتر انجام گرفته است.

ارسلان شکری با اشاره به روکش آسفالت ۳ کیلومتر از بزرگراه ارومیه - مهاباد گفت: مهمترین محور‌های اصلی که در آن‌ها روکش انجام گرفته شده می‌توان به محور‌های: نقده -پیرانشهر، ارومیه -اشنویه و اشنویه - پیرانشهر اشاره نمود.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به محور‌های روستایی که از ابتدای سال در آن‌ها عملیات لکه گیری و روکش آسفالت انجام گرفته از محور‌های روستایی گوگ تپه در ارومیه، کاسورده پیرانشهر، اسلام آباد سردشت و عذاب - سیدتاج الدین - دلجلو خوی نام بردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روکش آسفالت ساماندهی جاده های شهرستان راهداری و حمل نقل جاده ای آذربایجان غربی آذربایجان غربی روکش آسفالت لکه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات دیدنی تولید شکلات‌های نوتلا در کارخانه از نمای نزدیک (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم) فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم) نحوه تولید عطر، ادکلن و اسپری خوشبوکننده بدن در یک کارخانه فرانسوی (فیلم)

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۰۰۰ کلاه ایمنی بین راکبین موتور سیکلت آذربایجان‌ غربی‌
  • متوسط سالانه ساخت راه آهن در کشور
  • تداوم اجرای نهضت آسفالت در نواحی کم‌برخوردار اهواز
  • عملیات دیدنی تولید شکلات‌های نوتلا در کارخانه از نمای نزدیک (فیلم)
  • غربی‌ها علاقه‌مند به روابط نزدیک ایران و روسیه نیستند/ اسرائیل مخالف صنعت هسته‌ای ایران است
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت