Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حمزه عیسی زاده ، مدیر دفتر فنی انتقال برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به برنامه ریزی انجام شده از سوی شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق گیلان در زمینه کاهش خاموشی‌ها در تابستان امسال، گفت: با تعامل مناسب شرکت توانیر و استفاده از ظرفیت همکاری صنایع و مشترکان بزرگ استان در برنامه‌های پاسخگویی بار، در تابستان امسال خاموشی برنامه ریزی شده ناشی از کمبود تولید کشور مشترکان برق استان به ویژه مشترکان خانگی به حداقل رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در نتیجه این اقدامات، خاموشی نوبتی برق مشترکان در تیر ماه امسال نسبت به سال‌های ۹۷ و ۹۸ با کاهش ۱۰۰ درصدی، به عدد صفر رسید.

مدیر دفتر فنی انتقال برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به قطعی‌های موردی و پراکنده در سطح استان گیلان، گفت: این قطعی‌ها ناشی از اتفاقات شبکه و خرابی تجهیزات بوده که در تلاشیم با جذب نقدینگی، نوسازی، اصلاح و بهینه سازی شبکه، قطعی ناشی از حوادث شبکه را به حداقل ممکن کاهش دهند.

عیسی زاده افزود: برای رسیدن به این مرحله نیازمند اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های فرسوده و قدیمی هستیم که بخش قابل توجهی از شبکه در بر می‌گیرد.

او گفت: در تابستان سال‌های ۹۷ و ۹۸ به طور متوسط حدود ۲۰۰ مگاوات (حدود ۸۰ هزار مشترک خانگی) در بازه‌های زمانی یک تا دو ساعته مدیریت اضطراری بار به صورت نوبتی در سطح مشترکان عادی اعمال شد.

مدیر دفتر فنی انتقال برق منطقه‌ای گیلان افزود:  تا تاریخ ۲۷ تیر ماه سال امسال با جلب مشارکت حداکثری صنایع و سایر مشترکان دیماندی و همچنین تعامل سازنده با شرکت توانیر برای  واقعی کردن سقف پیک مصرف گیلان، هیچ گونه خاموشی ناشی از کمبود تولید به مشترکان خانگی اعمال نشده است.

عیسی زاده درباره همکاری و همیاری با کارکنان صنعت برق برای جلوگیری از هرگونه اعمال خاموشی، تصریح کرد: مشترکان با تنظیم دمای کولر‌ها روی ۲۴ درجه سانتی گراد و با پیوستن به پویش شرکت توزیع نیروی برق گیلان با خاموش کردن کولر منزل به مدت ۱۵ دقیقه در فاصله زمانی ۱۴ تا ۱۵ عصر، با صرفه جویی  و مدیریت مصرف برق، می‌توانند مانع از قطع برق و آسیب دیدگی تجهیزات شبکه برق شوند.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو خاموشی برق مصرف برق برق منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با اشاره به اینکه از محل صادرات ۵۰۰ هزار تن محصول تولیدی در سال ۱۴۰۲، ۴۰۰ هزار میلیون دلار ارزآوری برای کشور حاصل شده است، گفت: دو پروژه مهم توسعه‌ای این شرکت برای تولید محصولات باکیفیت امسال به بهره‌برداری می‌رسد که نقشی مهم در تکمیل زنجیره ارزش و توسعه سبد صادراتی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار شانا، فرهاد امین‌دهقان در نشستی خبری که ظهر امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه) با حضور اصحاب رسانه در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ برگزار شد، بیان کرد: این شرکت سال گذشته با ۱۰۰ درصد ظرفیت، ۷۴۶ هزار تن تولید محصول داشته که از این مقدار ۵۰۰ هزار تن آن به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار صادر شده است.

وی همچنین با اشاره به تمرکز این شرکت برای به‌دست آوردن بازار آفریقا گفت: این شرکت هم‌اکنون محصولات خود را به ۱۱ کشور دنیا از جمله هند، چین، امارات،‌ کشورهای آذری زبان و برخی کشورهای آفریقایی صادر می‌کند.

مدیرعامل نفت سپاهان با تأکید بر اینکه تولید محصولات باکیفیت در نفت سپاهان در اولویت اصلی قرار دارد،‌ افزود: این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده روغن پایه در منطقه خاورمیانه، کیفیت را به جای تنوع محصولات سرلوحه کار خود قرار داده است.

امین‌دهقان در تشریح گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۲ تأکید کرد: شرکت نفت سپاهان پارسال ۲۴۰ هزار تن محصول را در بازار داخل عرضه کرد.

پیشرفت ۹۰ درصدی ۲ پروژه مهم صادراتی نفت سپاهان

وی همچنین از بهره‌برداری از دو پروژه مهم توسعه‌ای این شرکت در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پروژه‌های FRW (پارافین‌های مدیکال گرید) و TDAE (تولید روغن فرآیند سبز) هم‌اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل نفت سپاهان همچنین از تشکیل معاونت طرح و توسعه برای استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و اعلام کرد: هدف از همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان، افزون بر افزایش کیفیت محصولات، تولید محصول خاص در جهت دریافت معتبرترین گواهینامه‌های استاندارد برای مقاصد صادراتی است.

به گزارش شانا، شرکت نفت سپاهان از زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی صنعت نفت، بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده روغن پایه گروه یک در خاورمیانه است و سالانه بیش از ۵۰۰ هزار تن روغن و انواع فرآورده مازاد بر نیاز کشور را به کشورهای شرق آسیا، هند، امارات و... صادر می‌کند.

دیگر خبرها

  • چشم انتظاری شالیکاران برای رهاسازی آب سد
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • بیش از ۱۸ هزار تن کلزا در شوش و کرخه برداشت شد
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند