Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بهمن لیزینگ، 30 دستگاه کامیونت 6 تن شیلر با کاربری حمل پسماند های کرونایی بیمارستانی را به یک شرکت حمل و نقل تحویل داد.

شرکت بهمن لیزینگ، 30  دستگاه کامیونت 6 تن شیلر با کاربری حمل پسماند های کرونایی بیمارستانی را به یک شرکت حمل و نقل تحویل داد.

گفتنی است این خودروها با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و دکتر علیرضا زالی رییس ستاد مقابله با کرونای تهران به شرکت حمل ونقل مرزبار تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شایان ذکر است این خودروها مجهز به دوربین مدار بسته هستند ضمن اینکه از سیستم فشرده سازی و گرفتن شیرآبه و خونآبه که برای بیمارستان های عفونی از اهمیت بالایی برخوردار است مجهز می باشند همچنین ویژگی دیگری همچون اتصال به سامانه رد یاب و کنترل سیستم مخازن  را دارا می باشند. 
شرکت بهمن دیزل از سال گذشته تولیدات انبوه کامیونت بومی سازی شده شیلر را آغاز کرده است و اکنون 30 دستگاه از این محصول 6 تن را همراه با کاربری حمل پسماند های بیمارستانی به شرکت حمل و نقل مرز بار تحویل داد. شرکت مرز بار ضمن ارائه خدمات در زمینه های بازیافت، خدمات شهری، حمل زباله و حمل مواد نفتی با هدف استفاده از این محصول در حمل زباله های کرونایی بیمارستانها ، 30 دستگاه کامیونت شیلر را از شرکت بهمن لیزینگ خریداری کرد.

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار تهران حمل و نقل بیمارستانها کامیونت شیلر دستگاه کامیونت شرکت حمل شرکت بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس جمعیت هلال احمر آباده گفت: در پی اعلام مرکز پیام هلال احمر این شهرستان، گزارشی مبنی بر برخورد کامیون ولوو اف اچ ۴۸۰ با کامیونت الوند در کیلومتر ۱۷۴ آزادراه شیراز-اصفهان نجاتگران این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
علی سعادتمند افزود: سه تن از نجاتگران پایگاه شهدای عشایر کلوان پس از کنترل ترافیک و ارزیابی، فرد جان باخته را که در کامیونت الوند گرفتار شده بود به وسیله ست نجات هیدرولیک و جرثقیل، رها کردند.
وی بیان کرد: ۲ مصدوم دیگر این حادثه که مرد بودند هم با اورژانس به مرکز درمانی آباده منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید
  • زاکانی: اولین نمونه قطار چینی در خرداد به تهران می رسد | تمام قراردادهای ما ضمانت بانکی بین المللی دارد
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد