Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@05:06:02 GMT

خدمات کلینیک سینا مهر استاندارد نبود

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۸۰۸۱

خدمات کلینیک سینا مهر استاندارد نبود

به گزارش افکارنیوز،

محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به حادثه انفجار در کلینیک سینا مهر که منجر به جان باختن ۱۹ نفر از شهروندان شد، گفت: این اتفاق ناشی از بی توجهی به وظایف در میان هر کدام از دستگاه‌های مسئول مرتبط است.

اخبار اجتماعی- عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: ما با یک مشکل قانونی روبرو هستیم که قانونگذار باید اقدام به اصلاح قانون اولیه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در گذشته شهروندان برای دسترسی به پزشک مشکل داشتند و تعداد پزشکان هم کم بود، لذا در آن دوره قانونگذار اجازه داده بود که پزشکان برای اینکه بتوانند خدمات خود را راحت‌تر ارائه دهند، در منازلشان پذیرای بیماران باشند، اما وقتی ماهیت شهر عوض می‌شود، نوع ساختمان‌ها و تعداد پزشکان هم تغییر می‌کند و زیاد می‌شود، دیگر تاثیر اولیه با آنچه که قانونگذار در نظر داشته ادامه نمی‌یابد.

او در خصوص کلینیک سینا مهر گفت: چه نیازی بوده که آن قانون همچنان اجرا شود و به جای اینکه محدودیت‌های بیشتری اعمال کنند، اجازه دهند تمام پزشکان در ساختمان‌هایی که کاربری مسکونی دارند، فعالیت کنند.

عضو شورای شهر تهران با طرح این پرسش که کدام عقل سالم اجازه می‌دهد که ام آر آی و سی تی اسکن در واحد مسکونی مستقر شوند، گفت: مدیریت شهری در انعکاس دقیق ماجرا برای تصحیح قانون خوب عمل نکرده و به نظر می‌رسد نگاه وزارت بهداشت به عنوان متولی به جای آن که حفظ جان شهروندان باشد، نگاه صنفی و حمایت از صنف خودشان بوده است.

او خاطرنشان کرد: در این ماجرا چند نفر از ۱۲ پزشکی که منافع دارند و مالک محسوب می‌شوند، با ناظرین تعارض منافع دارند و اگرچه این مجموعه خدمت ارائه می‌کرده است، اما خدمات آن استاندارد نبود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای شهر تهران کلینیک سینا مهر شورای شهر تهران حق شناس کلینیک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت

به گزارش قدس آنلاین از روابط عمومی پروژه، انیمیشن کوتاه «آوای ابرها» به کارگردانی محمد لطفعلی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی هادی فیروزمندی از تولیدات مرکز فیلم جوان سوره، به سومین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن کاریبتونز (Caribetoons International Aanimation Festival) کلمبیا راه یافت.

این جشنواره از ۱۶ تا ۱۸ می ۲۰۲۴ برابر با ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در شهر سانتا مارتا ی کشور کلمبیا برگزار می‌شود.

همزمان با اولین حضور بین‌المللی «آوای ابرها»، از پوستر بین‌المللی این اثر که طراحی آن برعهده سینا رعیت‌دوست بوده است، رونمایی شد. 

هدف جشنواره کاریبتونز، تشویق ساخت انیمیشن‌های سمعی و بصری و همچنین ارایه سناریوهایی‌ست که در آن شیوه‌های دیجیتالی توسعه یافته به کار برده شده است. همچنین این رویداد استعدادهایی را که در این حرفه در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی مطرح می‌شوند، شناسایی می‌کند. 

در خلاصه داستان «آوای ابرها» که روایتی از دل بمباران‌های متعدد بر سر کودکان غزه دارد و با تکنیک دوبعدی دیجیتال ساخته شده، آمده است: کودکان فلسطینی نمی‌میرند، آنها برای مدت کوتاهی به جایی میان ابرها سفر می‌کنند...

دیگر عوامل این اثر عبارتند از؛ مدیر هنری: محمد لطفعلی، طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان، موسیقی: امید روشن‌بین، تدوین، انیمیشن و کامپوزیت: سینا پورجلال، مهدی خماریان، طراح گرافیک: سینا رعیت‌دوست، روابط عمومی: سپیده شریعت‌رضوی و محصول: مرکز فیلم جوان سوره.

پخش بین‌المللی این انیمیشن کوتاه برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.

محدثه رضایی

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی
  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟