Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این استان در میان استان‌های منطقه بیشترین کاهش در نرخ بیکاری را تجربه کرده است، گفت: افزایش نزدیک به ۱۰ درصدی نرخ مشارکت اقتصادی در این استان است که بیانگر کشش بالای استان برای اجرای طرح‌های اشتغالزا است. تاریخ انتشار: 12:43 - 28 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۸۵۳۸ هوشنگ بازوند در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اهمیت هدایت کسب و کار در کنار مهار بیماری کرونا اظهارداشت: شیوع بیماری کرونا و تبعات اجتماعی و اقتصادی آن، مشکلاتی را ایجاد کرده است اما ضمن مهار این بیماری و تبعاتش نباید از وضعیت اشتغال و کسب و کار  مردم غافل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به گزارش  اخیز مرکز آمار از نتایج طرح آمارگیری از نیروی کار استان‌های کشور در فصل بهار سال ۱۳۹۹ بیان داشت: نرخ بیکاری استان کرمانشاه با یک درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ به ۱۳.۸ درصد رسیده است.
استاندار کرمانشاه با تأکید بر اینکه از ۳۱ استان کشور ۲۰ استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش نرخ بیکاری داشته اند، عنوان کرد: استان کرمانشاه نیز باعث کاهش ۱.۱ درصدی نرخ بیکاری کل کشور شده است.   بیشتر بخوانید:  استاندار کرمانشاه: استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد   بازوند تصریح کرد: استان کرمانشاه در میان استان‌های منطقه بیشترین کاهش در نرخ بیکاری را تجربه کرده است چنانچه با قرار گرفتن در یک مسیر نزولی طی سال اخیر در حال فاصله گرفتن معناداری از استان‌های با نرخ بیکاری بالا و در حال نزدیک شدن به میانگین نرخ بیکاری کشوری است.
وی گفت: نرخ بیکاری استان کرمانشاه در سال ۹۸ هم روند نزولی آن ادامه پیدا کرد و به ۱۵.۷ رسید. یک نکته مثبت دیگر هم افزایش نزدیک به ۱۰ درصدی نرخ مشارکت اقتصادی در این استان است که بیانگر کشش بالای استان برای اجرای طرح‌های اشتغالزا است.
انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نرخ بیکاری استاندار کرمانشاه استان کرمانشاه نرخ بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 

رئیس پلیس راهور فراجا با اعلام اینکه در تعطیلات جاری ۱۰۹ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده اند گفت: این آمار نسبت به تعطیلات مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سیدتیمور حسینی اظهار داشت: از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا ۱۴ امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در مجموع ۱۰۹ نفر در جاده‌های کشور بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به تعطیلات مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی داشته است افزود: در همین مدت سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز بر اثر تصادف مجروح شدند.

رئیس پلیس راهور فراجا تعداد تصادفات را ۸۸ فقره اعلام کرد و گفت: به طور میانگین بیشترین تصادف در محورهای مواصلاتی رخ دادند.

سردار حسینی بیشترین میزان تصادف و مرگ را در محورهای شمالی عنوان کرد و گفت: مازندران و گیلان بیشترین فوتی و مجروح را داشتند.

منبع: ایرنا

کد خبر 750504

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • ادامه بارش ها در کرمانشاه
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • آیا جان توافق ایران و عربستان با ابتکار چین در خطر است؟/ پکن از ترس تحریم های ثانویه فروش نفت از تهران را کاهش خواهد داد/ دیپلماسی تلفنی چین میان ایران و آمریکا موفق بود
  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • بیکاری جوانان از مهم‌ترین معضلات آبادان است
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال