Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، نقی تقوائی مدیر کل انتقال خون استان یزد با اشاره به شرایط اهدای پلاسما، گفت: افراد بهبود یافته مبتلا به ویروس کرونا برای اهدای پلاسما، به اداره کل انتقال خون یزد واقع در میدان ابوذر مراجعه کنند.

او افزود: افراد اهدا کنند مبتلا به ویروس کرونا باید در محدوده سنی ۱۸ تا ۶۰ سال باشند که یک ماه از بهبودی کامل آن‌ها گذشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تقوائی ادامه داد: بهبود یافتگان کووید ۱۹ در شهرستان‌های میبد و اردکان نیز می‌توانند به مراکز انتقال خون در شهرستان خود مراجعه کنند.

او اظهار داشت: انتقال خون استان با استقبال هم استانی‌ها در اهدای خون یکی از مراکز سرآمد در کشور معرفی شده است و امیدواریم بهبود یافتگان کووید ۱۹ در زمینه اهدای پلاسما نیز مشارکت خوبی داشته باشند.

مدیر کل انتقال خون استان یزد گفت: بیش از ۷۰ نفر از بهبودیافتگان بیماری کرونا در استان برای اهدای پلاسما مراجعه کردند.

این مرکز، جمع آوری و ذخیره پلاسما بهبود یافتگان کووید ۱۹ را با هدف تامین نیاز‌های درمانی پیش بینی شده در مراکز درمانی، از اول اردیبهشت ماه شروع کرده است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای خون اهدای پ اهدای پلاسما انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان، در سه روز آینده احتمال بارش در استان وجود دارد.
عبدالرضا سید احمدی افزود: از تمامی کشاورزان استان درخواست می‌شود در این مدت محصول گندم خود را به مراکز سرپوشیده، سیلو‌های استاندارد و کارخانه‌های آرد تحویل کنند.
همچنین شرکت غله و خدمات بازرگانی به کشاورزانی که گندم خود را به مراکز استاندارد تحویل دهند هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان هزینه حمل پرداخت می‌کند.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از برداشت ۶۵۰ هزار تن گندم در استان خبر داد و گفت: روزانه ۹۱ هزار تن گندم در استان برداشت می‌شود.
۲ هزار و ۷۵۰ دستگاه کمباین برداشت گندم در استان را انجام می‌دهند و نرخ فعالیت هر کمباین توافقی است.

دیگر خبرها

  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • نقش کلیدی لوازم پزشکی در بهبود سلامت بیماران
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی