Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کوهدشت گفت: مردم بایستی در راستای دریافت تسهیلات نوسازی بافت فرسوده به شهرداری شهرستان مراجعه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی طولابی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: نهضت آسفالت در سطح کوهدشت آغازشده است، درمجموع حدود ۴۰ هزار مترآسفالت و ل که‌گیری نقاط مختلف شهرستان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زیرسازی، لکه گیری و آسفالت ابتدا از مناطق تازه‌آباد، انتهای خیابان‌های فردوسی، بوعلی و شهرک نادی آغاز می شود.

شهردار کوهدشت با اشاره به اینکه اجرای کامل نهضت آسفالت مشکلات چاله‌های شهر را برطرف می‌کند، عنوان کرد: در زمینه بازآفرینی شهری در منطقه تازه‌آباد دو فاز وجود دارد که سال گذشته یک‌فاز آن شروع شد و هم‌اکنون نیز در این منطقه در حال انجام فعالیت هستیم.

 وی تصریح کرد: مردم بایستی درراستای دریافت تسهیلات نوسازی بافت فرسوده و صدور پروانه، ابتدا به شهرداری شهرستان مراجعه کنند، چراکه این مناطق را بر روی نقشه مشخص کرده‌ایم.

 طولابی گفت: فرآیند جمع‌آوری زباله شهرستان به‌صورت منظم و در ساعت ۲۲ شب انجام‌شده و تا حدود پنج صبح ادامه می‌باید و در روز نیز دو دستگاه زباله‌های موردی را در سطح شهرستان جمع‌آوری می‌کنند، امیدواریم مردم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند که در ساعات مقرر زباله‌ها را بیرون و در جای مناسب قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک

 در این اقدام فرهنگی حدود ۴ هکتار از ورودی شهر سراب به همت ۴۰ نفر از پاکبانان شهرداری، جمعی از مسئولین و اهالی این شهرستان از زباله و نایلون‌های پلاستیکی پاکسازی شد.

 شهردار شهر سراب با بیان اینکه شعار امسال هفته‌ی زمین پاک، مشارکت مردم و زمین پاک در مقابل مدیریت پلاستیک نامگذاری شده است گفت: روزانه در این شهر حدود ۵۰ تن زباله تولید می‌شود که سرانه هر فرد حدود یک و نیم کیلو می‌باشد.

علیپورآزاد با اشاره به برنامه‌های شهرداری در مورد ساماندهی پسماند شهری افزود: در تلاش هستیم طرح تفکیک زباله‌ها از مبدا را با فرهنگ سازی و همراهی مردم اجرا کنیم.
وضعیت:

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان