Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان افسانه‌ای تیم فوتبال رئال‌مادرید پس از پنج سال حضور در تیم پورتو به مادرید برمی‌گردد تا تیم محبوب خود را در بیرون از زمین فوتبال و در حوزه مدیریت، کمک کند.

در سال ۲۰۱۵ کاسیاس بعد از درگیری شدید با مدیریت باشگاه رئال و به خصوص شخص پرز در یک کنفرانس مطبوعاتی که به تنهایی برگزار کرد درحالیکه اشک می‌ریخت گفت رئال را ترک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا «فلورنتینو پرز» رییس باشگاه رئال سعی کرده تا کاسیاس را به باشگاه نزدیک کند. نقش جدید ایکر مانند نقش «زین‌الدین زیدان» در اولین حضورش پس از دوران بازیگری در این باشگاه است.

   

کاسیاس از زمان سکته قلبی در هنگام تمرین با پورتو خود را بازنشسته کرد. او منتظر است تا باشگاه فعلی خود را برای رقابت نهایی فینال تاکادو پرتغال مقابل بنفیکا همراهی کند و پس از آن به مادرید سفر کند.

گفتنی است دروازبان سابق تیم ملی اسپانیا در پنج سال گذشته در پورتو بسیار خوشحال بوده و با این باشگاه به سه قهرمانی دست پیدا کرده است. آخرین قهرمانی او روز چهارشنبه به عنوان قهرمان در لیگ پرتغال بدست آمد.

رییس باشگاه رئال‌مادرید در رابطه با بازگشت کاسیاس به این باشگاه تصریح کرد: امسال قراردادی بسته نمی‌شود اما آمدن ایکر حتمی است.

کاسیاس در سال ۱۹۹۹ درحالیکه هیجده ساله بود اولین بازی خود برای رئال را انجام داد و در دوره شانزده ساله حضور در این باشگاه افتخارات متعددی بدست آورد. کاسیاس با پیراهن رئال ۵ بار فاتح لالیگا، دو بار جام حذفی اسپانیا و سه بار نیز در لیگ قهرمانان اروپا موفق به بالای سر بردن جام قهرمانی شده است.

برچسب‌ها لالیگا پرتغال ایکر کاسیاس فلورنتینو پرز مادرید زین الدین زیدان لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لالیگا پرتغال ایکر کاسیاس فلورنتینو پرز مادرید زین الدین زیدان لیگ قهرمانان اروپا لالیگا پرتغال ایکر کاسیاس فلورنتینو پرز مادرید زین الدین زیدان لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم

صفحه رسمی رئال مادرید ویدیویی از گل های برتر این باشگاه در تقابل های خارج از خانه با رئال سوسیداد را منتشر کرده است.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس