Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدابراهیم الهی‌تبار» روز شنبه در جلسه ستاد استانی کنترل کرونا در سرسرای تدبیر استانداری با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌ها بهتر از مرکز استان است، افزود: گزارش‌ها نشان می‌دهد که مطب‌های پزشکان کمترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در کنترل کرونا دارند.

وی با اشاره به اینکه  فعالیت تالارها در استان به حداقل ممکن رسیده است، گفت: تاکنون ۱۲پرونده با موضوع تخلف عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شعبه ویژه رسیدگی در دادسرا ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر نهادینه سازی پروتکل های بهداشتی در جامعه استان، تصریح کرد: فرمانداران در برخی شهرستانها با برپایی نشست هایی با خواص و بزرگان در اقدامی به عقد میثاق نامه با گروه های مرجع در شهرستانها کردند که بازتاب مطلوبی در رسانه ها داشته است.

الهی تبار خاطرنشان کرد: البته تغییر رفتارها و سبک زندگی مردم یک شبه اتفاق نخواهد افتاد و نیاز به زمان خواهد داشت که کار فرهنگی و تبلیغ رسانه ای می تواند  تحقق آن را تسریع کند.

وی همچنین با اشاره به بازدید معاونت توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه از ادارات و دستگاهها گفت:بر اساس گزارش این بازدید 37 دستگاه پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت می کنند اما هفت دستگاه در وضعیت قرمز و عدم رعایت این پروتکل ها قرار گرفته اند.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا روز ۲۷ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۸۵۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۹ هزار و ۴۴۰ نفر رسید.

دکتر لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۷۹۱ نفر رسید.

او گفت: استانهای آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، گلستان، مازندران(آمل)، کرمان و فارس در وضعیت قرمز قرار دارند و در استانهای کرمانشاه، آذربایجان غربی، هرمزگان و کردستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هموطنان عزیز شاهد روند نسبتا کاهشی در موارد ابتلا، بستری و مرگ و میر هستیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمانشاه بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمانشاه بهداشت و سلامت ویروس کرونا کرمانشاه بهداشت و سلامت رعایت پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری یکشنبه ۹ اردیبهشت در همایش روز شوراها که در محل سالن شهدای سلامت برگزار شد، اظهار کرد: شرط لازم برای انجام رسالت شوراها انسجام فکری و تشکیلاتی است که منتج به تصمیمات اثرگذار برای مردم خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: با پراکندگی و افتراق فکری توفیقی به صورت فردی ایجاد نخواهد شد. طبیعی است که شرط اول موفقیت انسجام فکری است و برای این انسجام فکری نیاز به مبانی داریم بر اساس مبانی اعتقادی، رویکرد فکری و اعتقادی پیدا بکنیم.

وی با بیان اینکه شوراها نماینده مردم هستند، اظهار کرد: اعضای شوراها در شهر و روستا باید یک درک مشترک از شرایط مجموعه خود و مردم داشته باشند.

نظری اذعان کرد: قانون ظرفیت تشکیلاتی را در کشور فراهم کرده برای این که مردم در مدیریت امور خود حداکثر مشارکت را داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: شوراها از نظر حقوقی و ظرفیت تشکیلاتی یک مجموعه مترقی، با نگاه بلند، مردمی و افتخار آمیز هستند که می‌طلبد محصول و آورده‌ای برای مردم داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در کشور و استان داریم اما این‌ها باید به فعلیت تبدیل بشود و اصل استفاده از ظرفیت‌های درونی همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

نظری با اشاره به اهمیت نگاه به درون ادامه داد: با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و بسیج کردن آن‌ها بسیاری از مشکلات قابل حل است.

گفتنی است؛ در انتهای این همایش تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 6091415

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه
  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود