Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@20:17:21 GMT

درخواست تشکلی سیاسی ازقوه قضاییه

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۹۱۹۲

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها در بیانیه ای از قوه قضاییه اعاده دادرسی در مورد رای صادر شده درباره سه نفر از شرکت کنندگان در نا آرامی های آبان ماه را خواستار شد. ناطقان:  در بخشی از بیانیه این تشکل سیاسی‌با اشاره به حکم صادر شده برای سه نفر از شرکت کنندگان در نا آرامی های آبان ماه ۹۸، آمده است:


از دستگاه قضائی انتظار می رود، با نگاهی متفاوت به مجازات متهمان این قبیل ناآرامی ها که اغلب خود از قربانیان هستند، بنگرد و به طور خاص با اعاده دادرسی نسبت به احکام صادره علیه سه جوان متهم محکوم به اعدام در احکام صادره تجدیدنظر شود و با رأفت مبتنی بر آموزه های دینی و اخلاقی، به آنها فرصت زندگی داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته چنانکه اشاره شد در این میان باید بخشی از جرم را متوجه ضعف حکمرانی و قاصران و مقصران در این حوزه دانست. مردم نیز بحق انتظار دارند شاهد رسیدگی عادلانه به تخلفات عوامل حاکمیتی در چنین رخدادهای خسارت باری با حضور هیات منصفه ای وجیه المله و مردمی باشند.
منبع: ایسنا برچسب ها: تشکل ، سیاسی ، ناطقان ، قوه قضاییه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تشکل سیاسی ناطقان قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی

رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

نصیرزاده در این دیدار با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی آماده همکاری‌های بیشتر با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: شبکه دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها از ظرفیت عظیمی برخوردار است و می‌توان از این ظرفیت براساس توامندی‌های آنان در راستای افزایش هر چه بهتر تولیدات فرهنگی و اثرگذاری بیشتر دربستر فضای مجازی استفاده نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه ارتباط با تشکل‌های دانشجویی باید بیشتر شود، افزود: باید برای دانشجویان برنامه داشت و آنان را در فعالیت‌های فرهنگی و تولیدات رسانه‌ای دخیل کرد.

وی با بیان اینکه باید کار جدی و مبنایی برای دانشجویان داشته باشیم، افزود: بسیج دانشجویی باید به عنوان رکن اصلی بین تشکل‌های دانشجویی در بحث فرهنگ و هنر باشد.

نوروزی با تأکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، اظهار کرد: در جهاد تبیین، آموزش و تربیت امری مهم است که این آموزش‌ها باید در محیط دانشگاه و فضای مجازی به صورت مستمر صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • درخواست مشترک ۱۸ کشور از حماس برای توافق آتش‌بس
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • وکیل: رای توماج صالحی صادر شده اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی