Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آتش سوزی در کلیسای جامع نانت و سیر صعودی شمار مبتلایان به کرونا، مهم ترین خبرهای فرانسه در ساعات اخیر هستند. تاریخ انتشار: 13:33 - 28 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۸۵۵۵

خبرگزاری میزان – بحران آتش سوزی به فرانسه رسید و کلیسای جامع شهر «نانت» را طعمه شعله‌های آتش کرد.

مهم‌ترین تحولات فرانسه در ساعات گذشته عبارتند از:

- آتش در کلیسای جامع نانت: کلیسای جامع شهر نانت، صبح روز شنبه، ۲۸ تیر، دچار حادثه آتش سوزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

این کلیسا پیشتر در طول جنگ جهانی دوم نیز در سال ۱۹۴۴ توسط متفقین بمباران و در سال ۱۹۷۲ دچار آتش سوزی شده بود؛ کلیسای جامع «نانت» پس از آخرین آتش سوزی در سال ۱۹۸۵ بازسازی شده بود.

 

 

این در حالی است که فروردین سال گذشته، کلیسای «نوتردام» در شهر «پاریس»، پایتخت فرانسه آتش گرفت و خساراتی جدی دید.

- اجباری شدن پوشیدن ماسک در اماکن عمومی: پوشیدن ماسک در اماکن عمومی در فرانسه از هفته آینده، اجباری می‌شود؛ این تصمیم در پی افزایش شمار مبتلایان به کرونا اتخاذ شد.

 بیشتر بخوانید:  انگشت اتهام فرانسه به سمت بن زاید قتل یک مرد فرانسوی توسط پلیس

- تعویق مذاکرات بر سر اصلاح قانون بازنشستگی تا سال ۲۰۲۱: «ژان کاستکس»، نخست وزیر فرانسه گفت «مذاکرات بر سر اصلاح قانون بازنشستگی به دلیل تمرکز دولت بر بهبود شرایط اقتصادی ناشی از شیوع کرونا تا سال ۲۰۲۱ به تعویق می‌افتد.»
- کرونا در فرانسه: براساس جدیدترین آمارها، تاکنون ۳۰ هزار و ۱۵۲ فرانسوی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند؛ ضمن این که ۱۷۴ هزار و ۶۷۴ نفر نیز در این کشور به این بیماری مبتلا شدند؛ این کشور در روز‌های اخیر شاهد افزایش شمار مبتلایان به کرونا بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرانسه امانوئل مکرون کلیسای جامع آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین

ولی‌عهد عربستان در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر مخالفت «قاطعانه» کشورش با کوچ اجبار مردم فلسطین تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی روز دوشنبه در حاشیه نشست ویژه مجمع جهانی اقتصادی ریاض میزبان «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بود.

بن سلمان ضمن تأکید بر مخالفت کشورش با کوچ اجباری فلسطینیان تصریح کرد: «عربستان تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌های بین‌المللی و منطقه‌ای به کار می‌گیرد تا مانع از تشدید تنش‌ها و جلوگیری از گسترش آن در منطقه شود.»

به گزارش خبرگزاری دولتی عربستان «واس»، ولیعهد سعودی همچنین بر «ایستادگی همیشگی عربستان در کنار مردم فلسطین برای دستیابی به حقوق مشروع‌اش و دستیابی به صلح عادلانه و پایدار» تأکید کرد.

در این نشست همچنین «وضعیت تشدید حملات نظامی در غزه و حومه و بدتر شدن وضعیتی که جان غیرنظامیان و امنیت و ثبات منطقه را تهدید می کند» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر