Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:03:38 GMT

وضعیت ثبت‌نام ۸۰ درصد دانش‌آموزان همدانی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۹۴۲۴

وضعیت ثبت‌نام ۸۰ درصد دانش‌آموزان همدانی مشخص شد

ایسنا/همدان دبیر ستاد ثبت نام مدارس استان همدان با اعلام اینکه امسال ۳۱ هزار نوآموز وارد مدارس استان می شوند، گفت: بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان وضعیت ثبت نام خود را مشخص کرده اند.

حمیدرضا فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان تاریخی برای ثبت نام دانش آموزان مشخص کرده و مهلتی به خانواده ها داده بود تا وضعیت ثبت نام فرزند خود را در مدارس مشخص کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام تعیین تکلیف بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان استان، ادامه داد: اکثر خانواده ها به مدارس مراجعه کردند و خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در زمینه ثبت نام نداشتیم و طبق آخرین آمار بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان وضعیت تحصیلی خود را مشخص کرده اند یعنی ثبت نام آنها انجام شده است.

فتاحی در رابطه با ۲۰ درصد باقیمانده توضیح داد: این افراد دانش آموزانی هستند که سال گذشته در مدارس پرونده داشتند و اینک به خاطر شیوع کروناویروس دیگر برای ثبت نام به مدرسه مراجعه نکرده اند اما ثبت نام را تلفنی یا غیرحضوری انجام داده اند.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی استان همدان ادامه داد: امسال به علت شرایط موجود در کشور برای انجام ثبت نام حضوری سختگیری نمی کنیم و خوشبختانه تاکنون در این زمینه مشکل خاصی در استان به وجود نیامده است.

فتاحی در پایان با بیان وجود سه سناریو برای آغاز سالتحصیلی ۱۴۰۰-۹۹ مطرح کرد: هنوز زمان قطعی آغاز سال تحصیلی آینده مشخص نشده و سه سناریو برای آغاز سالتحصیلی درنظر گرفته شده که با توجه به وضعیت شیوع کرونا انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ثبت نام آموزش و پرورش ۸۰ درصد دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معلمان مدارس دانش آموزان توانخواه، تنها علم و دانش آموزش نمی‌دهند بلکه درس زندگی و عشق می‌دهند.
معلمانی که در کنار کار معلمی، در جایگاه مادری و پرستاری هم نقش آفرینی می‌کنند.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به مناسبت در آستانه روز معلم سری به یکی از مدارس دانش آموزان توانخواه زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم