Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر فخری روز شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان شاهرود افزود: برای اجرای هر مصوبه ستاد تنظیم بازار تاریخ معین می شود و بر اساس آن پیگیری انجام شده  و با متخلفان برخورد می شود.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که تحریم های اقتصادی شدید شده و از طرفی شیوع ویروس کرونا عرصه را به مردم تنگ کرده باید مسوولان شهرستان با نظارت بیشتر در این جنگ اقتصادی آرامش را به بازار بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شاهرود  با اشاره به اینکه نظارت و تنظیم بازار در دستور کار است، تصریح کرد:  دشمنان ۴۱ سال هر چه تلاش کردند نتوانستند با جنگ سخت مردم ایران را تسلیم کنند آنان بر این باورند که با بالا بردن فشار اقتصادی موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده و آنان را به کف خیابان آورند، مسوولان اقتصادی باید با نظارت بیشتر بازار این حربه دشمن را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه به اندازه مصرف شهرستان و فراتر از آن  مرغ و تخم مرغ در منطقه تولید می شود، خاطرنشان کرد: شهروندان اطمینان داشته باشند هیچ کمبودی در تامین مرغ و تخم مرغ شهرستان وجود ندارد.

فرماندار شاهرود ادامه داد: در توزیع شکر مشکلاتی وجود دارد که برای آسایش و آرامش مردم تصمیماتی گرفته شد.

وی به توزیع شکر توسط ۱۰۱ عامل در شهرستان شاهرود اشاره کرد و افزود: ۵۰ عامل در شاهرود و ۵۱ عامل توزیع در شهرها و روستاهای این شهرستان با قیمت مصوب دولتی شکر را توزیع می کنند.  

معاون استاندار سمنان ادامه داد: مقرر گردید به هر مقدار از نهاده های دامی دولتی که به مرغداران تحویل داده می شود مرغداران موظف هستند به همان مقدار مرغ در شهرستان توزیع کنند.

خرید گندم، توزیع شکر، تامین مرغ و تخم مرغ مصرفی از موضوعات بررسی شده در این نشست بود.

شهرستان شاهرود دارای  هشت هزار واحد صنفی دارای پروانه است. این واحدها زیرمجموعه ۳۵ اتحادیه به فعالیت می پردازند.

برچسب‌ها شاهرود گوشت مرغ تخم مرغ ستاد تنظیم بازار شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود گوشت مرغ تخم مرغ ستاد تنظیم بازار شکر شاهرود گوشت مرغ تخم مرغ ستاد تنظیم بازار شکر ستاد تنظیم بازار تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید