Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از موفقیت «آزادسازی» به تهیه‌کنندگی روسوها، نتفلیکس به سرعت توسعه‌ فیلم دیگری را با این فیلمسازان آغاز می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ددلاین، به دنبال موفقیت فیلم اکشن «آزادسازی» که در سال جاری میلادی عرضه شده است، برادران روسو همکاری خود را با نتفلیکس قطع نمی‌کنند و فیلم بعدی‌شان را برای این شبکه کارگردانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه که «مرد خاکستری» نام گرفته است، آغازگر چندگانه‌ای در سطح «جیمز باند» توصیف شده با بودجه‌ای که به 200 میلیون دلار می‌رسد. این قیمت فیلم «مرد خاکستری» را به پرخرج‌ترین عنوان اصلی نتفلیکس تبدیل خواهد کرد. تاکنون «رایان رینولدز» و «کریس اوانز» دو ستاره‌ درخشان هالیوود به پروژه اضافه شده‌اند. اوانز سابقه‌ همکاری با روسوها را در فیلم‌ «کاپیتان آمریکا» و فیلم‌های «انتقام‌جویان» دارد.

با این حساب در سینمای هالیوود بعد از سری جیمز باند، هویت بورن، مأموریت غیرممکن و جک ریچر، این چندمین سری از فیلم‌های اکشن امنیتی و جاسوسی است که ساخته می‌شود. عموم این آثار از توجه و فروش خوبی برخوردار بوده‌اند که نشان از استقبال مخاطبین از فیلم‌های جاسوسی اکشن دارد.

«مرد خاکستری» نه فقط موجب همکاری مجدد برادران روسو با اوانز، بلکه نویسندگان «انتقام‌جویان» یعنی «کریستفر مارکوس» و «استیون مک‌فیلی» خواهد شد که فیلمنامه‌ اصلی خود را به روسوها داده‌اند تا بازنویسی شود. «برادران روسو» از طریق کمپانی AGBO در تولید فیلم مشارکت می‌کنند. نتفلیکس با این کمپانی فیلم «آزادسازی» را امسال عرضه کرده است. این فیلم با بازی «کریس همسورث» 99 میلیون بیننده را در چهار هفته‌ اول انتشار جذب کرد و پربیننده‌ترین فیلم تاریخ شبکه شد.

فیلم «مرد خاکستری» از رمانی به قلم «مارک گرینی» که در سال 2009 منتشر شده اقتباس خواهد شد و داستانی در مورد یک دوئل مرگبار میان یک آدمکش به نام «جندری» با بازی گاسلینگ و تعقیب‌کننده‌ او «لوید هانسن» با بازی اوانز که در سازمان سیا همکار جندری بوده روایت می‌کند. این فیلم قرار است یک چندگانه‌ اکشن برای نتفلیکس آغاز کند و انتظار می‌رود گاسلینگ در دنباله‌های بعدی ظاهر شود.

«آنتونی روسو» در مورد این پروژه می‌گوید:‌ «این فیلم یک رقابت واقعی است میان این دو بازیگر فوق‌العاده که دو نسخه‌ متفاوت از سازمان سیا را نمایندگی می‌کنند، از این لحاظ که این سازمان چه چیزی می‌تواند باشد و چه کارهایی می‌تواند انجام دهد. برای آن‌هایی که طرفدار «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» بوده‌اند، ما با این فیلم وارد قلمرو واقعی‌تری خواهیم شد. معنای واقعی فیلم برای ما این است.»

«جو روسو» اضافه می‌کند: «قصد ما این است که فیلم با هر عنوانی که در سالن‌های سینما اکران می‌شود رقابت کند و امکان ساخت این فیلم با گاسلینگ و اوانز برای ما مثل یک رؤیا است. هدف این است که یک چندگانه خلق کنیم و یک دنیای کامل بسازیم، و رایان را در مرکز آن قرار دهیم. همگی ما به قسمت اول این فیلم پایبند شده‌ایم و اگر وارد قسمت دوم فیلم شویم فوق‌العاده خواهد بود.»

پیش‌بینی می‌شود که فیلمبرداری «مرد خاکستری» ژانویه سال 2021 آغاز شود.

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هالیوود سینما بیشتر بخوانید... فیلم "خداحافظ المپیک" به چین و چک می‌رود مدیر آموزش چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی منصوب شد برزیده: با این شرایط بهتر است درباره قهرمان‌هایمان فیلم نسازیم!/حساسیت‌های زیاد؛ مانعی برای ساخت فیلم‌های قهرمان‌محور در سینمای ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هالیوود سینما هالیوود سینما مرد خاکستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)

هت تریک روبرت لواندوفسکی مقابل والنسیا به همراه گل فرمین لوپز باعث شد بارسلونا یک پیروزی خوب به دست آورد.

دانلود (102.9MB)

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱
  • همراه پرخرج
  • ببینید | بچه فوک‌های کوچولو
  • عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • خلاصه بازی ناپولی ۲-۲ آاس رم (سری آ - 2023/24)
  • واقعی ترین حس یک بازی کامپیوتری قطعا همینه! (فیلم)
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!