Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، پیشرفت عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید نجفی رستگار به مرز ۹۳ درصد رسید. 

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی تقاطع بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید نجفی رستگار روی تکمیل پل روگذر جنوب به غرب این تقاطع متمرکز شده است تا به این ترتیب مسیر تندروی شمالی بزرگراه شهید نجفی رستگار و مسیر تندروی شمالی بزرگراه آزادگان به یکدیگر متصل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی پیوسته با بیان آنکه طول تقریبی این پل روگذر ۷۰ متر بوده و به روش پیش تنیده احداث شده است، یادآور شد: تقاطع بزرگراه آزادگان، غربی‌ترین تقاطع موجود در پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار به شمار می‌آید و شامل یک پل روگذر جنوب به غرب و یک مسیر زیرگذر در امتداد تندروی غرب به شرق بزرگراه است. با تکمیل این تقاطع و مسیرهای تندروی بزرگراه شهید نجفی رستگار، ترافیک ترانزیتی و بزرگراهی از رفت‌وآمدهای محلی تفکیکی شده و ضمن بهبود وضعیت تردد در مبادی ورودی شرق و جنوب شرق تهران، ترافیک عبوری به سمت استان‌های جنوبی کشور روان‌تر خواهد شد.

زیرگذر بزرگراه آزادگان در ناحیه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید نجفی رستگار، به تازگی برای تردد خودروها گشوده شده است.

تقاطع بزرگراه آزادگان که غربی‌ترین تقاطع موجود در پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار به شمار می‌آید شامل یک پل روگذر جنوب به غرب و یک مسیر زیرگذر در امتداد تندروی غرب به شرق بزرگراه است و عملیات اجرایی آن همزمان با تکمیل فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار خاتمه پیدا می‌کند.

با اتمام فاز دوم پروژه شهید نجفی رستگار، رینگ بزرگراهی جنوب شهر تهران تکمیل شده و حرکت خودروهای عبوری که قصد سفر از استان‌های شرقی به سمت استان‌های غربی و بالعکس دارند، تسهیل می‌شود.

فاز اول بزرگراه شهید نجفی رستگار در منطقه ۱۵ تهران، شانزدهم آذر ماه ۹۹ با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران به بهره‌برداری رسید.

پیروز حناچی شهردار تهران در آیین بهره‌برداری از فاز اول این پروژه گفته بود: پروژه بزرگراه شهید نجفی رستگار در ضلع جنوب شرقی تهران هدایت ترافیک سنگین را برای افرادی که به داخل شهر وارد نمی‌شوند و تنها می‌خواهند از شهر عبور کنند، بر عهده دارد. این بزرگراه از منطقه‌ای عبور می‌کند که پرتراکم و پرجمعیت است؛ طبق سیاست‌های شهرداری تهران اجرای پروژه در نقاطی که تراکم نفرات در هکتار بالا است، در اولویت بیشتری قرار دارد، هر چند ما وظیفه داریم برای تمام شهروندان شرایط مناسب را مهیا کنیم.

کد خبر 531955 برچسب‌ها ترافیک - شهری شهرداری تهران شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترافیک شهری شهرداری تهران شهر بزرگراه شهید نجفی رستگار بزرگراه آزادگان شهر تهران پل روگذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه هنوز در ارتباط با طرح ترافیک جدید به جمع‌بندی نرسیده‌ایم به همین جهت طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.

تسنیم در خبری نوشت: سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ امروز در حاشیه بهره‌برداری از تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو سال گذشته در محور آزادگان اقدامات خوبی در راستای ایمن‌سازی و تسهیل در رفت و آمد از سوی شهرداری تهران انجام شده است.

وی افزود: در همین زمینه در محور شرق به غرب آزادگان در محدوده منطقه ۱۶ با ایجاد کندرو باعث شد تا بار ترافیکی در این محدوده کاهش پیدا کند و شاهد روان‌سازی در مسیر تردد خودروها باشیم.

موسوی‌پور تصریح کرد در بستر آزادگان نیز آسفالت‌ریزی خوبی انجام شده به طوری که از اتوبان ساوه تا اتوبان شهید خرازی این آسفالت‌ریزی انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های امروز گفت: یکی از اقدامات انجام شده در قالب بهره‌برداری پروژه‌های شهرداری تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان و بزرگراه شهید لشگری است که این اتفاق نیز تاثیر بسزایی در رفت و آمد خواهد داشت و بار ترافیکی این محدوده کاهش پیدا خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور در پاسخ به این پرسش که کدامیک از بزرگراه‌های پایتخت نیاز به آسفالت‌ریزی و مرمت دارند، گفت: بیشتر نیازها به بخش کمربندی شهر تهران بویژه بزرگراه شهید یاسینی، آزادگان و حتی بزرگراه بسیح مربوط می شود که اقدامات جهت آسفالت‌ریزی‌ انجام می‌شود.

وی درباره بازنگری طرح ترافیک پایتخت تصریح کرد: قطعا این اتفاق باید انجام شود اما تاکنون با پلیس در رابطه با بازنگری طرح ترافیک صحبتی نشده است و ما نیز به صورت پراکنده مواردی را شنیده‌ایم.

موسوی‌پور با تاکید بر اینکه بازنگری طرح ترافیک خوب است گفت: حتما باید بازنگری در محدوده کاهش آلودگی هوا و طرح آلودگی انجام شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا طرح ترافیک جدید امسال عملیاتی می‌شود، گفت: قطعا با توجه به اینکه کمیته‌ای در این خصوص با مدیریت شهری و پلیس تشکیل و طرح ترافیک بررسی شود، با توجه به این مسائل قطعا طرح ترافیک جدید و اجرای آن به امسال نخواهد رسید.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900094

دیگر خبرها

  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند