Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با مسئول گروه جهادی حاج احمد متوسلیان  با بیان اینکه گروه های جهادی مصداق بارز اجابت دعای وستخدمنی فی مرضاتک  هستند، افزود: اینکه انسان توفیقی پیدا کند تا برای جامعه انسانی و جامعه اسلامی به مانند مرهمی بر روی زخم ها باشد، بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کار خوب وقتی همراه با هدف خوبی باشد، معنا پیدا می کند، گفت: مدعی های بیگانه که همواره برای گمراه کردن مردم شعارهایی می دهند، در مقابل حضور گروه های جهادی دچار شکست می شوند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اگر مردم در مشکلات حضور حزب اللهی‌ها، انقلابی‌ها و روحانیون را در کنار خود می بینند، ایمانشان محکم می شود، گفت: کار گروه های جهادی تنها یک کار فیزیکی نیست بلکه اقدامی الهی بوده و اثر فرهنگی دارد.

وی بیان کرد: اگر نیرو و اعتبارات تخصیص داده شود ولی در استان همکاری صورت نگیرد، کارها به جلو حرکت نمی کند، بنابراین از طرف ما در این جهت همکاری های لازم انجام می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به منطقه درح در استان بیان کرد: اگرچه مردمان درح طی سالیان متوالی محروم بوده اند اما از نظر ایمانی و اعتقادی  ظرفیت بالایی دارند.

وی با بیان اینکه در منطقه درح سطح آب بسیار مساعد بوده که هم از زیر زمین و هم از روی زمین، آب به سمت افغانستان سرازیر می شود افزود: متاسفانه در این چهل سال نتوانسته اند جلوی سیل ها و مهار آب را بگیرند.

آیت الله عبادی با اشاره به شغل مردم منطقه درح اظهار کرد: شغل مردم این نقطه محروم کشاورزی و دامداری است، بنابراین اگر بتوانند مانع جاری شدن آب به سمت افغانستان شوند، قطعا شغل جدید می سود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: مشاهده شده که با ایجاد چاه های مجاز و غیرمجازی که در منطقه حفر کرده اند، قنات های مردم خشک شده در حالی که مجوز حفر چاه به کسی نداده‌اند.

آیت الله عبادی تاکید کرد: باید در کنار انواع خدمات،  سدسازی شده و همچنین با دید کارشناسی درست، استخراج آب به میزان مجاز در دستور کار قرار گیرد و در اختیار مردم قرار داده شود.

وی ادامه داد: اگر  منطقه  درح خالی از سکنه گردد، با هیچ نیرویی جایگزین نمی شود.

کد خبر 4976515

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان حجاب و عفاف شهرکرد ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بیرجند ایلام سیستان و بلوچستان شهرستان کرج گروه های جهادی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هم اندیشی فعالان حوزه خانواده منطقه ١٠ با عنوان «جامعه پرداز خانواده» با هدف شناسایی، معارفه و هم افزایی فعالان مساله محور حوزه خانواده روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود.

در ابتدای این نشست هم اندیشی خدیجه مهدی پور مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ و رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری گفت: یک تیم ۱۵ نفره، متشکل از کارشناسان فرهنگی هنری ماه هاست در حال شناسایی، ارزیابی و ارتباط گیری با کنشگران فعال حوزه خانواده در منطقه ۱۰ می‌باشند تا بتوانند در رویدادی مساله محور بر اساس بوم این منطقه، فعالین و نوع فعالیتشان را با هم به اشتراک بگذارند. موضوع خانواده از جمله موضوعاتی است که در همه سازمان‌ها و نهادها به عنوان یک رویکرد و از دغدغه‌های اصلی دلسوزان و صاحب نظران فرهنگی و اجتماعی است و این مدیریت هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: کنشگران و فعالان حوزه خانواده در این رویداد در محورهای ازدواج، هویت زن، جمعیت، فرزند پروری و طلاق، شناسایی و جهت هم افزایی و حیات مجموعه‌های خود به یکدیگر معرفی خواهند شد تا بتوانند عملیات‌های مشترک تعریف و به حل مسائل خانواده‌های محورهای یاد شده کمک کنند.

مهدی پور در ادامه این نشست گفت: مراکز فعال در حوزه سبک زندگی، مبلغین و گروه‌های تبلیغی، مجموعه‌های علمی و پژوهش محور، مؤسسات، مراکز مشاوره، مساجد و هیأت مذهبی فعال در حوزه‌های اجتماعی، خیریه‌ها، گروه‌های جهادی، گروه‌ها و کانال‌های مجازی، کنشگران و اساتید برجسته و به نام حوزه خانواده می‌توانند در این رویداد شرکت کنند و ان شاالله با هم افزایی بتوانیم اقدامات موثری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی حوزه خانواده در منطقه ۱۰ و شهر تهران انجام دهیم.

نشست مذکور روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۴:۳۰ در فرهنگسرای عطار نیشابوری واقع در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، انتهای خیابان شهید امیر قلی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091143 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است