Web Analytics Made Easy - Statcounter

​مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی بر لزوم تلاش برای ایجاد رضایتمندی آحاد مردم از خدمات شرکت تاکید و این فرضت را موهبتی الهی توصیف کرد و خواستار ضرورت انجام آن شد .

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، یداله سلطانی  گفت : خدماتی که شرکت آب و فاضلاب انجام می‌دهد شامل همه آحاد جامعه هدف در شهرها  و روستاها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت با بیان اینکه خدمات آب و فاضلاب به صورت شبانه روزی در تمام خانه‌ها، مراکز اقامتی، صنعتی، فرهنگی و آموزشی ارائه می‌شود، یادآور شد: در حال حاضر تقریباً 100 درصد جمعیت شهری و روستایی شهرستان آبرسانی می‌شود و حدود 66 درصد جمعیت شهر خوی نیز تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند.

وی با بیان اینکه کیفیت خدمات آب و فاضلاب می‌تواند در تمام حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی تأثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: در همین راستا نقش این شرکت از زوایای مختلف دارای اهمیت و قابل توجه است و همین امر مسئولیت کارکنان را نسبت به سایر دستگاه‌ها سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب اثر مضاعفی در جامعه دارد گفت: فعالیت‌هایی که انجام می‌شود صرفاً تأمین آب یک خانوار نیست بلکه گاهی اجرای یک پروژه کوچک می‌تواند اثرات ملی و بین‌المللی داشته باشد.

سلطانی بر ضرورت توجه به اهمیت نقش آب در سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها تأکید و تصریح کرد: همه ما در تمام دستگاه‌ها و شرکت‌های خدمات رسان در نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار وظایف سازمانی ، یک مسئولیت اجتماعی هم به عهده داریم که آن هم تلاش برای ایجاد رضایتمندی مردم از خدمات است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی اقتصاد مقاومتی، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، حمایت از تولید داخل، بهسازی آموزش نیروی انسانی، تعامل و همکاری با دستگاه‌های حاکمیتی و غیر حاکمیتی، رضایتمندی ارباب‌رجوع، کاهش هزینه‌ها، ایجاد فضای صمیمی و جذاب در محیط کار و... را از جمله سیاست‌های شرکت یکپارچه آب و فاضلاب شهرستان خوی برشمرد.

وی با بیان اینکه اعتقاد ما به خودباوری است، اقتصاد مقاومتی را تنها راهکار برای قوی‌تر شدن کشور و برون‌رفت از مشکلات دانست و افزود: ما معتقدیم با خودباوری و تکیه بر اقتصاد مقاومتی و بهره‌گیری از امکانات موجود، می‌توان با بهترین کیفیت کشور را اداره کنیم.

سلطانی در ادامه افزایش تعاملات و هم‌افزایی را از جمله مزایای یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی برشمرد و خاطرنشان کرد: از اواخر سال گذشته که طرح یکپارچه‌سازی آغاز شد کوچک‌ترین وقفه و ناهماهنگی در فعالیت‌های دو شرکت آبفای شهری و روستایی ایجاد نشد و پروژه‌ها با قدرت و قوت به کار خود ادامه داد.

سلطانی با اشاره به تلاش و کوشش همکاران در تامین اب شرب شهرها و روستا های شهرستان گفت : از زمان آغازین شیوع ویروس منحوس کرونا همکاران من در سطح شرکت در تلاشند که کوچکترین قطعی آب در شبکه وجود نداشته باشد تا مردم با بدون دغدغه به امورات خود رسیدگی کنند.

مدیرعامل شرکت ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمانی گفت : همکاران ما در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند ولی متاسفانه مظلوم واقع شده اند .

مدیر عامل شرکت خاطر نشان کرد: با توجه به محدویت منابع آبی مشترکین عزیز نیز باید در مصرف بهبنه آب دقت بیشتری به خرج دهند تا ان انشاالله در تامین آب شرب  مشترکین مشکل نداشته باشیم .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوی آب و فاضلاب اقتصاد مقاومتی آب و فاضلاب خوی آب و فاضلاب آذربایجان غربی آب و فاضلاب ارومیه شرکت آب و فاضلاب اقتصاد مقاومتی مدیرعامل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم

ایسنا/کرمانشاه رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: در پی راه اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی استان هستیم.

امیرحمزه خزایی، امروز(۱۳ اردیبهشت) در نشست خبری هفته بسیج سازندگی با اشاره به فعال بودن یک دهکده اقتصاد مقاومتی در استان، گفت: این دهکده اقتصاد مقاومتی در زمینی به وسعت ۲۳ هکتار با ۲۲ واحد تولیدی زمینه اشتغال مستقیم ۱۵۰ نفر از افراد جویای کار را در استان فراهم کرده است.

 وی با اشاره به بازدهی خوب این دهکده اقتصاد مقاومتی در استان، گفت: در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی استان هستیم.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه یادآور شد: دهکده های اقتصاد مقاومتی با هزینه ناچیز در اختیار افراد جویای کار قرار می گیرند و می توانند نقش مهمی در حل مشکل بیکاری در استان ایفا کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه استان کرمانشاه ۲۲۰۰ گروه جهادی سازماندهی شده دارد، گفت: در حال ثبت مشخصات گروه‌های جهادی در سامانه‌ای به نام سامانه اطلس هستیم تا بتوانیم خدمات گروه‌های جهادی را ساماندهی کنیم.

خزایی با بیان اینکه گروه های جهادی به سمت تخصصی شدن می روند، گفت: هم اکنون در استان ۴۸۰ گروه جهادی تخصصی با حدود پنج هزار عضو داریم که در پی توسعه گروه های جهادی  تخصصی در استان هستیم.

وی سپس با بیان اینکه در هفته بسیج سازندگی امسال حدود ۳۳۰ ویژه برنامه توسط نواحی و اقشار بسیج در استان اجرا خواهد شد، گفت: برپایی ایستگاه های صلواتی، اعزام بالغ بر ۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم، توزیع کمک های مومنانه، برپایی نمایشگاه های عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی، افتتاح چندین پروژه آبرسانی و... از جمله برنامه های این هفته در استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۰۶۵ نفر از سوی مجموعه بسیج سازندگی استان برای دریافت تسهیلات ۲۳۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی از محل اعتبارت تبصره ۱۸ به بانک ها معرفی شدند، گفت: تاکنون ۱۴۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی و کارفرمایی در استان پرداخت شده است.

خزایی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۳۴۱ پروژه عمرانی از سوی مجموعه بسیج سازندگی در استان کرمانشاه در دست اجرا قرار گرفته، گفت: در این مدت احداث ۲۰۰ باب منزل مسکونی با مشارکت کمیته امداد و بنیاد مسکن در استان کرمانشاه شروع شده که بالای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و طی یکی، دو ماه آتی تحویل متقاضیان خواهند شد.

وی با بیان اینکه از سال ۱۴۰۰ تاکنون کار احداث هفت مجتمع آبرسانی از سوی مجموعه بسیج سازندگی در مناطق روستایی استان شروع شده، گفت: این پروژه ها پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی داشته و تا پایان اردیبهشت ماه بخش زیادی از آنها به اتمام خواهد رسد و مابقی پروژه ها هم تا اول تابستان به اتمام می‌رسند.

خزایی آسفالت ۱۳۰ کیلومتر راه روستایی با مشارکت راهداری، توزیع بیش از ۲۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم، توزیع ۵۶ هزار بسته آموزشی و لوازم تحریر، توزیع بالغ بر ۱۰۰ هزار دست پوشاک و کفش، توزیع ۱۸۰۰ قلم اقلام دارویی و بهداشتی را از دیگر اقدامات مجموعه بسیج سازندگی در استان از سال ۱۴۰۰ تاکنون عنوان کرد.

تشکیل ۱۵۰۴ صندوق قرض الحسنه اشتغالزا با عضویت ۴۸ هزار نفر در استان، ایجاد ۸۹ تعاونی توسط بسیج سازندگی، مشارکت در واکسیناسیون دام ها در ۱۰۹ نقطه از مناطق روستایی و عشایری از دیگر اقدامات مجموعه بسیج سازندگی استان از سال ۱۴۰۰ بود که خزایی از آنها یاد کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود