Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم ملی ایران با توجه به اشتباه بزرگی که فدراسیون فوتبال مرتکب شده بود، بیش از ۵۰ درصد پاداش سومی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را دریافت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان امروز (شنبه) در صفحه اینستاگرام خود از توافق مالی با فدراسیون فوتبال ایران خبر داد و اعلام کرد این پرونده بسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چالش کی‌روش و فدراسیون فوتبال در خصوص پاداش سومی جام ملت‌های آسیا 2019 بود، در حالی که این دوره از رقابت‌ها دیدار رده‌بندی و مقام سومی نداشت و در اصل سرمربی سابق تیم ملی با توجه به قراردادی که فدراسیون فوتبال با او بسته بود برای مقامی که وجود نداشت طلب پاداش کرده بود. 200 هزار دلار، مبلغی بود که کی‌روش از فدراسیون فوتبال بابت کسب مقام سومی طلب و به فیفا شکایت کرده بود.

پس از رای فیفا به سود کی‌روش، فدراسیون قصد داشت پرونده را به CAS ببرد، اما از این کار پشیمان شد تا توسط مهدی محمد‌نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال با او به توافق برسند. نبی ارتباط خوبی با کی‌روش دارد و به همین دلیل از رفتن پرونده به دادگاه حکمیت ورزش جلوگیری کرد تا با رایزنی این مشکل به صورت مسالمت‌آمیز حل شود.

طبق اطلاعات کسب شده، کی‌روش در این زمینه تخفیفی به فدراسیون فوتبال داده، اما بخش زیادی از مبلغ 200 هزار دلار را دریافت کرده است. گویا کی‌روش بیش از 50 درصد از این مبلغ را از منابعی که فدراسیون فوتبال نزد فیفا دارد دریافت کرده تا به این شکل پرونده مالی او با فوتبال ایران بسته شود. این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود او تمام مبلغ 200 هزار دلار را به موسسه خیریه‌ای در ایران بخشیده، اما حالا مشخص شده که اینگونه نبوده است.

کی‌روش: فیفا در قبال رفتار غیرمحترمانه تاج، تصمیم قدرتمندی گرفت/ اختلاف حقوقی و مالی‌ام با فدراسیون ایران خاتمه یافتگاف بزرگ تاج در قرارداد 6 ماهه با کی‌روش/ کارلوس برای هیچ، ایران را در فیفا محکوم کرد
 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی‌روش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش فوتبال فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی کارلوس کی روش فدراسیون فوتبال فوتبال ایران تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر

دریافت 15 MB کد خبر 6098186

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • مالیات آری؛ اما نه ۳۰ و ۵۰ و ۷۰ درصد!
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • متا راه‌اندازی برنامه‌ای تشویقی برای سازندگان در تردز را تایید کرد
  • گانتس: تا این لحظه پاسخ رسمی درباره توافق تبادل دریافت نکرده‌ایم
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد