Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@00:44:12 GMT

تغییر ساعات کاری ادارات 5 شهرستان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۹۹۸۵

تغییر ساعات کاری ادارات 5 شهرستان ایلام

اداره کل مدیریت بحران استانداری ایلام از تغییر ساعات کاری ادرات 5 شهرستان استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، اداره کل مدیریت بحران استانداری ایلام طی اطلاعیه ای در خصوص تغییر ساعات کاری ادارات در ۵ شهرستان‌ استان ایلام، اعلام کرد: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر ورود یک جبهه هوای گرم و افزایش دما طی روزهای آتی در سطح استان و به منظور صرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری‌ از خاموشی‌ها با پیشنهاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و موافقت استاندار، فعالیت کلیه دستگاه‌ها و ادارات در سطح شهرستان‌های مهران، دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره از امروز تا پایان مرداد ماه سال جاری از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 لازم به ذکر است از هم استانی‌های گرامی تقاضا می‌شود نهایت دقت، توجه و صرفه جویی لازم را در مصرف آب و برق در این ایام گرم سال مد نظر داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ساعت کار ادارات 5 شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سخنگوی صنعت برق گفت: در مصرف برق صرفه‌جویی کنید، خودرو و لوازم خانگی جایزه بگیرید.
مصطفی رجبی مشهدی مدیر عامل شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکان بخش خانگی در صورت صرفه‌جویی کردن، می‌توانند علاوه بر دریافت قبض رایگان، در قرعه‌کشی جوایز غیر نقدی هم شرکت کنند.
وی در تشریح این جوایز گفت: پیش بینی شده که ۴۷ میلیون جایزه مختلف مانند خودرو، لوازم خانگی، تجهیزات و کالا‌های دیجیتال به قید قرعه، به مشترکانی که در مصرف برق صرفه جویی کنند، تعلق بگیرد؛ این جوایز بر اساس امتیازی که مشترک در حوزه صرفه‌جویی کسب کند، پرداخت می‌شود.
حمید رضا کریمی فرد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس هم مهر ماه پارسال اعلام کرد: در بازه زمانی اول خرداد تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ،  ۲۸۹ هزار و ۸۲۲ قبض مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند و ۵۰ میلیاردتومان پاداش صرفه جویی دریافت کردند. 

 

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت دوران میانسالی
  • خطر بروز افسردگی در میانسالی در اثر ساعت کار طولانی در جوانی