Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشی از قرارداد اعضای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حالی به صورت چک پرداخت شد که این امر، گلایه شاگردان تارتار از اقدام باشگاه را به دنبال داشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار وررشی خبرگزاری تسنیم، اعضای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از دو روز استراحت، روز دوشنبه برای دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال مقابل پرسپولیس، تمرینات خود را در مسجدسلیمان از سر می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که مسئولان باشگاه پیش‌تر قول پرداخت 20 درصد از قرارداد اعضای تیم را داده بودند، 12 درصد از قرارداد نفتی‌ها در قالب چک و برای یک ماه آینده به آنها پرداخت شد. پرداخت بخشی از قرارداد در قالب چک، آن هم پس از شش ماه کمتر از درصد وعده داده شده، باعث ناراحتی شاگردان مهدی تارتار شده است.

تارتار: تیمی هستیم که به راحتی نمی‌بازیم

نفتی‌ها روز گذشته (جمعه) مقابل نساجی مازندران به تساوی بدون گل رسیدند تا در جایگاه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال باقی بمانند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان فوتبال بیشتر بخوانید... فکری: نفت مسجدسلیمان یکی از تیم‌های خوب لیگ است/ نساجی باید بالای جدول باشد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان فوتبال نفت مسجدسلیمان فوتبال نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

همین هفته گذشته بود که هلدینگ خلیج فارس ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم استقلال را پرداخت کرد، ولی با حضور فرشید سمیعی سرپرست جدید باشگاه استقلال، بازیکنان این تیم همچنان به ارقام دریافتی معترض هستند.

با واریز ۱۵ درصد رقم دریافتی استقلالی‌ها در این فصل به ۴۵ تا ۵۰ درصد رسیده و در فاصله ۵ هفته تا پایان بازی‌ها اعضای این تیم ۵۰درصد از قرارداد این فصل خود را هنوز دریافت نکرده اند.

این در حالی است که برخی بازیکنان این تیم بابت فصل گذشته نیز ۴۰ تا ۵۰ درصد قرارداد خود را نگرفته اند و به همین دلیل وقتی سمیعی روز ۵شنبه در تمرین استقلال حاضر شد بازیکنان حسابی از وی گلایه کرده و اعلام کردند نامه رضایت از دریافت مطالبات برای ارائه به کنفدراسیون فوتبال آسیا را امضا نخواهند کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود