Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی -ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: بحثی برای جدایی سراج از تیم ما وجود ندارد و حرف او بیشتر برای تحریک بازیکنان است.

مسعود رضائیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه با توجه به اظهارات بهنام سراج مبنی بر اگر من همچنان در صنعت نفت باشم، بازهم روی نقطه ضعف تیم کار می کنم تا مشکل گلزنی مان رفع شود، احتمال جدایی وی از این تیم وجود دارد، اظهار داشت: تا جایی که من اطلاع دارم سراج در نشست خبری پس از بازی شب گذشته ما مقابل استقلال شرکت نکرد و بعید می دانم با مطرح کردن این صحبت دنبال جدایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون که چنین بحثی نبوده ضمن اینکه اینگونه حرف ها هم به نوعی کلیشه ای است تا بازیکنان برای تلاش بیشتر و رفع مشکل گلزنی تیم تحریک شوند.

وی افزود: بازهم اگر سراج با این حرف منظور خاصی داشته باشد که اطمینان دارم اینگونه نیست، بهتر است مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره درباره اش صحبت کنند زیرا من در جایگاهی نیستم که درباره احتمال جدایی سرمربی صنعت نفت حرف بزنم.

معاون فنی ورزشی باشگاه صنعت نفت تصریح کرد: حرف اخیر سراج شبیه صحبت های معلم با شاگردانش است. برخی معلم ها سعی می کنند با برخی صحبت ها شاگردان خود را به تلاش بیشتر برای موفقیت وادار کنند. به همین دلیل نگرانی خاصی درباره حرف سراج نداریم. 

رضائیان درباره اینکه شاید مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت سبب دلخوری سراج شده است، توضیح داد: از این موضوع بی اطلاع هستم. بازیکنان و کادرفنی صنعت نفت آبادان حق دارند فکر مطالبات شان باشند و باشگاه هم تلاش می کند آنها از این لحاظ دغدغه ای نداشته باشند اما اعتقاد دارم وضعیت پرداختی های ما آنچنان هم بد نیست.

وی ادامه داد: باشگاه صنعت نفت با احتساب حق عضویت بازیکنان در سازمان لیگ تاکنون 64 درصد قرارداد بازیکنان و کادرفنی خود را پرداخت کرده است. طبق سابقه مدیریتی من و اینکه دیدم در برخی تیم ها تا پایان فصل 50 درصد پول بازیکنان هم پرداخت نمی شود، دریافتی بازیکنان و کادرنفنی نفت تا این جای فصل که پنج هفته از بازی ها باقی مانده خیلی هم بد نیست و به زودی بخش دیگری از مطالبات اعضای تیم هم را می پردازیم. 

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت نفت بهنام سراج لیگ برتر خبرگزاری فارس فوتبال سرمربی نفت آبادان باشگاه صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه‌گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود