Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۲۸ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

برنج‌های تقلبی به مقصد نرسید

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در انجام تحقیقاتی از دپوی مقادیری برنج تقلبی در یک انباری در یکی از محله‌های شهر بابل مطلع شدند و برنامه ریزی لازم برای بررسی موضوع آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد فردی مقادیری برنج را بعد از مخلوط کردن آن با برنج‌های نا مرغوب خارجی، قصد عرضه آن در بازار به عنوان برنج مرغوب ایرانی را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: با هماهنگی قضائی در بازرسی از انبار دپوی برنج تقلبی که با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان همراه بود، ۴ تن و ۳۳۰ کیلوگرم برنج تقلبی کشف شد.

سرهنگ جعفری افزود: ارزش برنج‌های مکشوفه از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس ۸۶۶ میلیون ریال اعلام شد.

او با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با پدیده شوم احتکار، قاچاق کالا‌های اساسی و ارزاق عمومی نیاز مردم، گفت: فرد محتکر در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید

باند قاچاق مواد مخدر در آمل متلاشی شد / اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ساری کشف ۱۰ فقره سرقت منزل در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان گلوگاه، ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، تیم پلیس آگاهی با تقویت گشت‌های انتظامی سرانجام موفق به شناسایی سارق منزل شدند.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: با شناسایی متهم، ماموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند که متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس  به ۱۰ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

سرهنگ حسن زاده افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

او به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر به مقدار زیاد در منزل بپرهیزید و از ایمن بودن منزل خود در مقابل سرقت با استفاده از درب‌های ضد سرقت قفل مناسب و حفاظ دیوار خانه اطمینان حاصل کنید.

کشف ۲۰ کیلو تریاک در محور هراز

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق موادمخدر از استان‌های همجوار به استان مازندران از سوی تعدادی افراد  با یک دستگاه خودرو، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهمان به قاچاق موادمخدر که با یک دستگاه  خودرو سواری در محور هراز در حال تردد بودند، شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران از توقیف خودرو در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در این عملیات ۳ متهم به قاچاق موادمخدر دستگیر شدند.

سرهنگ ثقفی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهمان ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف سرقت دستگیری سارق حوادث مازندران انتظامی شهرستان برنج تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر گفت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه و اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجراء شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ماموران کلانترهای ۱۲ با اقدامات تخصصی ۷ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز در ادامه با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴ دستگاه موتور سیکلت و ۲ دستگاه موبایل کشف شد، تصریح کرد: متهمان در روند تحقیقات پلیس به ۲۱ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست، هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899528

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد