Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:48:01 GMT

تصویربرداری «بوسه در باران» به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۰۵۱۸

تصویربرداری «بوسه در باران» به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، تصویربرداری و تولید فیلم «بوسه در باران» به کارگردانی  یاسر فقیهی و تهیه کنندگی سیدمحمد قاضی به پایان رسید.

قصه این فیلم مسائل روز اجتماعی درباره گرایش جوانان علاقمند به حوزه بازیگری در سینما و خوانندگی است که این علاقه مشکلاتی  را پیش روی آنان قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگران  این فیلم عبارتند از مجید حاجی زاده، خاطره حاتمی، رضا توکلی، علی سفلی، الهه نقدی، علی جلالی، فهیمه کاکاوند و طاها عبدلمالکی.

از دیگر عوامل این فیلم می توان به کارگردان: سید یاسر فقیهی، تهیه کننده: سید محمد قاضی، نویسنده فیلمنامه: امیر صادقی، مدیر تصویربرداری: مجید طرقی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: احسان کارآموز، مدیر صدابرداری: علی جعفری، اجرای گریم خانم ها: فرزانه بیضایی، اجرای گریم آقایان: ونداد درویشیان، طراح صحنه و لباس: سارا گرزین، منشی صحنه: سمانه دالوند، عکاس: فرانک جامه بزرگ، روابط عمومی: مریم حضرتی، مدیر تولید: سهیل طلایی، مدیران تدارکات: مرتضی شایسته و فرزاد فدوی، پشتیبان تولید و تهیه: امیر عبدلمالکی اشاره کرد.

کد خبر 4976741 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم داستانی بازیگر سینما فیلمبرداری ویروس کرونا تئاتر ایران برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما فیلم کوتاه سازمان سینمایی سازمان صداوسیما مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سینمای مستند شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند.

به گزارش مشرق، مهدی عظیمی‌فر مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: کاروان زیارتی شامل ۱۱ نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین ۵۰ تا ۵۳ سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • آخر هفته چی ببینیم؟