Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:56:23 GMT

تیم‌های امید و جوانان فولاد قهرمان لیگ‌برتر شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۰۵۲۰

با نامه رئیس سازمان لیگ، دو تیم جوانان و امید باشگاه فولاد خوزستان به عنوان قهرمان لیگ‌برتر در رده‌های خود معرفی شدند.

به گزارش ورزش سه، رئیس سازمان لیگ در نامه ای به هیات های فوتبال در مورد وضعیت مسابقات لیگ های پایه را تشریح کرد . 

 

طبق نامه رئیس سازمان لیگ تکلیف لیگ‌های امید و جوانان مشخص شده و در هردو لیگ تیم فولادخوزستان با توجه به حضور در صدر جدول به عنوان قهرمان معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم امید فولاد با 49 امتیاز و تیم جوانان فولاد با 45 امتیاز در رده نخست قرار دارد و در هر دو رده سنی تیم سپاهان نایب قهرمان شد.


در نامه حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ آمده :


باتوجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و مشکلات عدیده که می تواند در این خصوص  در انجام مسابقات به وجود آورد،  مسابقات لیگ برتر امید و جوانان در فصل جاری مختومه اعلام می گردد  و تیم قهرمان طبق آخرین وضعیت به دست آمده در جدول مشخص می گردد و تیم های سقوط کننده ایی که وضعیت آنها مشخص شده و شانسی برای حضور در جدول و لیگ مربوطه ندارند به عنوان سقوط کننده لحاظ  گردند.

 

• مسابقات لیگ دسته اول امید و جوانان که ۶ تیم به مرحله پایانی راه یافتند نیز مختومه و هر ۶ تیم به لیگ برتر رده مربوطه صعود کنند منوط به اینکه مسابقات فصل آتی لیگ برتر امید و جوانان که در فصل گذشته در یک گروه ۱۲ تیمی برگزار می گردید در دو گروه در فصل آتی برگزار گردد.

 

 

• مسابقات لیگ قهرمانی نوجوانان و نونهالان که ۴ تیم به مرحله پایانی جهت روشن شدن تیم قهرمان صعود کردند به شروع فصل آتی موکول و برگزار گردد که نحوه برگزاری آن با هماهنگی با باشگاه ها متعاقبا اعلام می گردد.

 

• مسابقات مناطق که در هر مرحله قطع و برگزار نگردید عینا به فصل بعد موکول و برگزار گردد.


شایان ذکر است زمان بندی انجام مسابقات فصل آتی با توجه به اردوها، مسابقات تیم های ملی و همچنین شیوع ویروس کرونا متعاقبا اعلام می گردد. 


باشگاه ها نسبت به مهیا نمودن شرایط برگزاری مسابقات فصل آتی با انجام پروتکل های بهداشتی اعلام شده ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش در صورتی که این بیماری از بین نرود اقدام کنند.

 

فولاد خوزستان جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان جوانان رئیس سازمان لیگ امید و جوانان مسابقات لیگ لیگ برتر فصل آتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ در تراپ و اسکیت امروز (۱۴ اردیبهشت) در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.   نفرات برتر در بخش تراپ به شرح زیر است: ۱-مسعود عزیزیان از تهران ۲- بابک یگانه از تهران ۳- محمد بیرانوند از لرستان   ناصر رسولی، دبیر کل فدراسیون تیراندازی به همراه احمدرضا هامونی حقیقت و کامران مجرد، مدال و احکام نفرات برتر را اهدا کردند.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید