Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@16:15:41 GMT

دین‌محمدی: گل زدن به نفت مسجدسلیمان سخت است

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۰۶۲۳

دین‌محمدی: گل زدن به نفت مسجدسلیمان سخت است

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد به خاطر تعهدش به این باشگاه به تراکتور تبریز نرفته است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سیروس دین‌محمدی درباره تساوی بدون گل تیم نساجی مازندران مقابل نفت مسجدسلیمان اظهارداشت: با وجود اینکه یکی دو بازیکن‌مان مصدوم بودند، اما بچه‌ها نهایت تلاش‌شان را کردند تا نتیجه بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
چند موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم تا به نتیجه برسیم، اما نشد.

 وی افزود: نفت مسجدسلیمان تیم خوب و جنگنده‌ای است و در کارهای دفاعی خوب عمل می‌کند. با این شرایط به این تیم گل زدن سخت است. بچه‌های ما تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند تا خودشان را نشان بدهند. در بازی با نفت هم عملکرد خوبی داشتند و فقط به گل نرسیدیم. نساجی تیم پرهواداری است و مطمئن باشید اگر هواداران‌مان در ورزشگاه بودند شرایط بهتری برای ما رقم می‌خورد. به‌هرحال ما بازی‌های سختی پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

 

 مربی تیم نساجی درباره دیدار هفته بیست‌و‌ششم این تیم مقابل استقلال، یادآور شد: بازی سختی با استقلال داریم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدواریم بچه‌ها در این بازی هم دوندگی بیشتری داشته باشند تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

دین‌محمدی در واکنش به اینکه گفته می‌شود از باشگاه تراکتور تبریز برای مربیگری در این تیم پیشنهاد داشت، گفت: بله، باشگاه تراکتور به من محبت داشت، اما من به باشگاه نساجی مازندران تعهد داشتم و دوست دارم به تعهدم عمل کنم. 

نساجی مازندران سیروس دین محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران سیروس دین محمدی نساجی مازندران دین محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرایط جسمی مادر یحیی و اینکه او در بیمارستان بستری است، بزرگترین دغدغه گل‌محمدی در روزهای گذشته بوده و از طرف دیگر هنوز مجوز کار او صادر نشده و به همین دلیل، سرمربی سابق پرسپولیس قصد دارد شخصا پیگیر حل این مساله شود و از همین امروز هم فعالیتهایش را برای گرفتن مجوز آغاز کرده است.

به گزارش فوتبال برتر؛تلاش مدیران تراکتور بر این است که حضور یحیی در تبریز، تا قبل از بازی با استقلال حل شود اما هنوز معلوم نیست که گل‌محمدی در آن بازی می‌تواند روی نیمکت تراکتور بنشیند یا نه.

از طرف دیگر اگر پروسه صدور مجوز کار گل‌محمدی، طولانی شود، زنوزی به دنبال این است که تا قبل از شروع فصل بعدی لیگ برتر، مجوز همکاری با یحیی را بگیرد تا تراکتور فصل آینده، با نظر مستقیم سرمربی اسبق تراکتور، بسته شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899258

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • خلاصه بازی تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟