Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز سیده سحر حسینی :

بجنورد| مدیر کل اداره بهزیستی خراسان شمالی اسماعیل قربانی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مرکز ۱۴۸۰ مرکز مشاوره تلفنی بهزیستی گفت : این مرکز در حال حاضر از نظر کمی و کیفی ارتقا پیدا کرده است و در ایام شیوع ویروس کووید ۱۹ به دلیل نیاز و ضرورت اجتماع به مشاوره خدمات را افزایش و علاوه بر روزهای تعطیل، ساعت ارائه خدمات از صبح تا  ۱۲ شب انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی با توجه به عملکرد بهزیستی در سال گذشته اظهار کرد : بر اساس آخرین آمار و ارقامی که در سامانه بهزیستی به ثبت رسیده است، در حال حاضر حدود حدود می‌شود ۱۰۷ هزار نفر در استان از خدمات مستمر و غیر مستمر بهره مند می باشند.

وی بیان کرد: در طی تیرماه ۹۸ تا تیرماه سال جاری بیش از ۲۱۰ هزار نفر از مردم استان از فعالیت های بهزیستی به طریق مختلف بهره مند شدند.

قربانی تصریح کرد: ماهیانه مبلغ ۳میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به حساب اعضا و سرپرستان ۲۲هزار و ۸۵۳ خانوار مستمری بگیر در استان واریز می شود.

وی افزود: بهزیستی یکی از سازمان های پیشرو است که عمده خدمات خود را به بخش غیر دولتی واگذار کرده که در استان حدود ۶۱۵ مرکز و موسسه دولتی و غیر دولتی فعال و دارای مجوز وجود دارد.

مدیر کل اداره بهزیستی خراسان شمالی اضافه کرد : تعداد ۶۲ مرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان، معلولین، کودکان بی سرپرست و زنان آسیب دیده، ۴۲ مرکز مشاوره حضوری ، ۲۳۰ مهد کودک و ۸۴ مرکز ترک اعتیاد در استان وجود دارد و ماهیانه مبلغ حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت مستمر یارانه جهت تامین هزینه ها به این مراکز پرداخت می شود.

قربانی در حوزه مسکن و دانشجویی گفت: در سال گذشته تعداد ۳۷۱ واحد مسکونی افتتاح و تحویل مددجویان و سرپرست خانوار شد که سهم بهزیستی مبلغ ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است و در حوزه دانشجویی تعداد ۷۲۱ دانشجو در حال حاضر شهریه دریافت می کنند که در سال گذشته مبلغ ۶۲۰ میلیون تومان شهریه به دانشجویان تحت پوشش پرداخت شد.

وی در ادامه از راه اندازی اورژانس اجتماعی در گرمه و جاجرم، افتتاح مرکز جامع درمان بر اساس جدیدترین متدهای علمی خبر داد و گفت: با راه اندازی اورژانس اجتماعی در گرمه و جاجرم، استان خراسان شمالی از معدود استان هایی است که  پوشش صددرصدی را خواهد داشت و همچنین جزء ۵ استانی است که مرکز جامع درمان افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: در زمینه اشتغال مددجویان، مبلغ ۳۳ میلیارد اعتبارات اشتغال در سال جدید خواهد بود که به مددجویان فاقد شرایط پرداخت خواهد شد که در سال ۹۸  در این حوزه مبلغ ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار که ۸۷ درصد جذب شد.

 مدیر کل اداره بهزیستی خراسان شمالی با اشاره به اینکه بهزیستی استان در سال جدید همزمان با بهزیستی کل کشور تعداد ۲۱ استخدامی خواهد داشت گفت: در طول یک سال گذشته تعداد ۵هزار نفر به تعداد مددجویان استان اضافه شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خراسان شمالی رسانه کودکان تین اسماعیل قربانی میلیون تومان خراسان شمالی سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ علیرضا صادق به خبرگزاری صدا و سیما گفت: با توجه به تمهیدات جهاد کشاورزی مشکل کسری تولید گوشت مرغ نداریم و پارسال با فعال شدن هشت واحد غیر فعال به ظرفیت تولید اضافه شد.
وی افزود: با درخواست معاونت بازرگانی روزانه ۵۰ تا ۵۵ تُن گوشت مرغ وارد بازار می‌شود و مازاد برآن نیز به استان همجوار خراسان رضوی ارسال می‌شود.
افزایش ۸۷ درصدی جوجه ریزی؛ فروردین ماه در استان
مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه از افزایش ۸۷ درصدی جوجه ریزی در فروردین ماه خبردادو گفت: فروردین ماه یک میلیون و ۲۶۷ هزار قطعه در مرغداری‌ها جوجه ریزی شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸۷ درصد بیشتر است.
به گفته وی تعهد کشوری ۱۰۹ هزار قطعه در استان بود که ۱۴ درصد رشد داشتیم.
صادق با بیان اینکه ۱۲۳ واحد مرغداری در استان وجود دارد، اضافه کرد: ۱۱۹ واحد با ظرفیت تولید سه میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه در هر دوره در استان فعال است.

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان