Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسیح محافظت‌کار نماینده‌ ایران در مسابقات جهانی دانشجویان و بازی FIFA ۲۰ در بازی فینال، با قبول شکست برابر حریف عمانی خود به مقام دوم رسید.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مسابقات بازی های الکترونیک دانشجویان جهان" "eSport در رشته فیفا ۲۰ در هشت روز رقابت برخط، ۳۲ شرکت کننده در رقابت‌های آقایان و ۱۲ شرکت کننده در بخش بانوان از بیش از ۳۰ دانشگاه از سراسر جهان برگزار و با نایب قهرمانی نماینده کشورمان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دیدار نهایی مسیح محافظت کار نماینده کشورمان مقابل Amran Al Dhuhli نماینده کشور عمان قرار گرفت که طی یک مسابقه نزدیک و پایاپای، هر بازیکن برنده یک مسابقه شد و بازی ۲ بر ۲ مساوی شد تا در نهایت کار به گل طلایی بکشد. در وقت اضافه محافظت‌کار با بدشانسی گل طلایی را دریافت کرد و در عین شایستگی به مقام نایب قهرمانی جهان دست یافت و نماینده کشور استرالیا سوم شد.
گفتنی است «پریا معارفی» هم در بخش بانوان این مسابقات حضور داشت که توانست از گروه خود صعود کند و علی رغم بازی های خوب موفق به کسب مقام نشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی های رایانه ای گیمر گیم نت فیفا 20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور

احتمال دارد فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قانون ممنوعیت برگزاری مسابقات لیگ داخلی کشورها در خارج از کشور را مورد بازنگری قرار دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیفا ممکن است قانون ممنوعیت مسابقات قهرمانی ملی در خارج از کشور را تا پایان سال 2024 تغییر دهد.

این خبر را کریستوفر بنینگ، وکیل فیفا در دادگاه فدرال به عنوان بخشی از رسیدگی به شکایت شرکت ارائه دهنده خدمات ورزشی Relevent Sports علیه فیفا و فدراسیون فوتبال آمریکا (USSF) بیان کرد.

Relevent Sports از فیفا و USSF به دلیل انحصار مسابقات در سال 2019 شکایت کرد، زیرا مجاز به برگزاری مسابقه لالیگا بین بارسلونا و خیرونا در میامی نبود.

آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • ژاوی: نایب قهرمانی مهم است، نه آقای گلی لوا!
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا