Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو شکیبایی بازیگر به یاد ماندنی سینما، تئاتر و تلویزیون ایران در سال ۸۷ و در چنین روزی به دلیلی بیماری سرطان درگذشت و شوک بزرگی به جامعه هنری کشور وارد کرد. وی پدرش را نیز در سن چهارده سالگی به دلیل سرطان از دست داده بود.

شکیبایی پیش از اینکه وارد عرصه تئاتر شود مشاغلی، چون خیاطیف خدمات اسانسور و کانال سازی را نیز تجربه کرده بود تا اینکه در سن نوزده سالگی به عباس جوانمرد معرفی شد و پس از آن در حرفه بازیگری تئاتر خوش درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمایش‌های بیا تا گل بر افشانیم، همه پسران من و شب بیست و یک از جمله نمایش‌هایی هستند که او به بازی در آن‌ها پرداخت. وی در همان دوره تحصیلاتش را نیز در رشته بازیگری دانشگاه تهران ادامه داد و از همین دانشگاه نیز فارغ التحصیل شد وی سال‌های قبل از انقلاب اسلامی ایران به بازیگری حرفه‌ای تئاتر مشغول بود تا اینکه دیگر به عرصه هایی، چون دوبله، سینما و تلویزیون، دکلمه و شعر و موسیقی نیز ورود کرد و درخشید و خاطرات زیادی را در اذهان به جا گذاشت.


پوریا شکیبایی فرزند خسرو شکیبایی نیز همچون پدر به عرصه بازیگری روی آورده و تئاتر‌هایی را نیز در این سال‌ها بازی کرده است.

تماشاخانه سه نقطه تهران که یکی از تماشاخانه‌های خصوصی محسوب می‌شود یکی از سالن هایش را به نام استاد خسروشکیبایی مزین کرده است.

علاوه بر تئاتر، شکیبایی در عرصه‌های سینمایی و تلویزیون نیز خوش درخشید در حالیکه بسیاری از فیلم وسریال‌های او در ذهن مردم هنوز باقی است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خسرو شکیبایی بازیگر پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • ببینید | ۱۲ اردیبهشت سالروز درگذشت محمدرضا لطفی
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت