Web Analytics Made Easy - Statcounter

لمپارد می داند که چطور باید چلسی را برای بازی با منچستریونایتد آماده کند.

منچستریونایتد و چلسی در نیمه نهایی FA Cup به مصاف هم می روند. لمپارد در مورد توانایی منچستریونایتد در ضربات پنالتی به بازیکنانش هشدار داده است.

به گزارش طرفداری به نقل از تلگراف، در فصل جاری لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد 13 پنالتی به دست آورده که یک رکورد به شمار می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی های اخیرشان برابر تاتنهام و استون ویلا، بازیکنان منچستریونایتد به تمارض در محوطه جریمه حریف متهم شده اند. رشفورد در فصل جاری دو بار از روی نقطه پنالتی دروازه چلسی را باز کرده است. لمپارد در این باره می گوید:

باید محتاط باشیم چون وقتی بازیکنان باکیفیت و سریع منچستریونایتد در خط حمله حرکت می کنند، باید خوب دفاع کنید و روی آن ها مرتکب خطا نشوید. این یک نکته مهم دفاعی است و در مقابل تیم هایی که کیفیت بالایی در خط حمله دارند مهم تر است. در ضمن باید برونو فرناندز را هم اضافه کرد که خیلی هوشمندانه در زمین حرکت می کند. این نکته را در بازی با استون ویلا دیدیم. صحنه ای ایجاد شد که شبیه پنالتی بود ولی شاید پنالتی نبود. بازیکنان نباید چنین فرصتی به رقیب بدهند.

لمپارد در مورد سیستم کمک داور ویدیویی:

می توانیم در مورد تصمیمات سیستم کمک داور ویدیویی حرف بزنیم اما وقتی چنین موقعیتی در اختیار حریف می گذارید یعنی احتمال اعلام ضربه پنالتی وجود دارد. چه VAR باشد چه نباشد. خوب می شد اگر سیستم کمک داور ویدیویی در این مورد به نفع ما اقدام می کرد. در مورد بعضی از این صحنه ها نکات گیج کننده ای وجود دارد. مثل صحنه بازی کریستال پالاس (روز پنجشنبه) که به روشنی تصمیم غلطی بود و اصلا بازبینی نشد. چند مورد این چنینی داشته ایم و این عجیب است. در مورد VAR باید باهوش باشیم. البته شاید در موقعیتی هستیم که شرایط کمی به نفع منچستریونایتد است.

لمپارد در مورد بازی با منچستریونایتد:

من اصلا به فکر انتقام نیستم. من فقط می خواهم در رقابت با یک تیم خوب پیروز شوم. در بازی های اخیر هم خوب کار کردیم. در کارابائو کاپ یک تیم تغییریافته داشتیم و من حس می کنم تیم برتر زمین بودیم ولی باختیم. در لیگ برتر نیمه اول را خوب کار کردیم و چند موقعیت را از دست دادیم. منچستریونایتد از موقعیت هایش خوب استفاده کرد. باید به این نکته احترام گذاشت که تیم خوبی دارند و فرم اخیرشان هم این را نشان می دهد. ولی من اصلا به بازی های قبلی فکر نمی کنم. من فقط می خواهم در بازی پیش رو برنده شوم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم

امشب رئال مادرید کادیز را برد تا با شگست بارسلونا در خانه ژیرونا، قهرمانی شماره 36 خود در لالیگا را مسجل کند.

دانلود (4.1MB)

دیگر خبرها

  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • سیارکی که بر فراز برلین منفجر شد
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • سیارکی که بر فراز برلین منفجر شد، رکورد سریع‌ترین چرخش وضعی را هم شکست
  • واکنش‌ها به درخشش رونالدو؛ او تا ۷۰ سالگی ادامه می‌دهد!
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • جهان احتمالا با ذراتی پر شده که سریع‌تر از نور حرکت می‌کنند