Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@20:46:32 GMT

لوران بلان سرمربی بارسلونا می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۱۲۰۳

لوران بلان سرمربی بارسلونا می‌شود؟

سرمربی پیشین تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن گزینه سرمربیگری بارسلونا است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آینده حرفه‌ای کیکه ستین در بارسلونا بابت نتایج ضعیفی که این تیم اخیراً کسب کرده، در هاله‌ای از ابهام است و احتمال اخراج این سرمربی اسپانیایی از جمع کاتالان‌ها وجود دارد.

نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد؛ لوران بلان از سوی مدیر برنامه‌های خود یعنی ژرژ مندس به مدیران باشگاه بارسلونا برای پست سرمربیگری این تیم پیشنهاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمربی فرانسوی که سابقه سرمربیگری تیم‌های بوردو، تیم ملی فرانسه و پاری‌سن‌ژرمن را دارد؛ از سال 2016 دیگر روی نیمکت تیمی نبوده، این در حالی است که در این تابستان بحث حضورش در والنسیا هم مطرح شده است.

طعنه رئالی‌ها به پیام تبریک بارسلونا و خشم هواداران آبی‌واناری

گفته می‌شود کیکه ستین که تیمش برتری دو امتیازی‌اش نسبت به رئال مادرید را در لالیگا از دست داد و در فاصله یک هفته مانده به پایان این مسابقات، قهرمانی را به رقیب دیرینه خود واگذار کرد، ممکن است پس از بازی برگشت با ناپولی در مرحله یک‌هشتم نهایی از سمت سرمربیگری بارسا اخراج شود.

ستین در پی شکست 2 بر یک پنجشنبه شب شاگردانش مقابل اوساسونای 10 نفره در نوکمپ در هفته سی‌وهفتم لالیگای اسپانیا در پاسخ به این پرسش که «آیا با این شرایط فکر می‌کنید که در بازی‌های لیگ قهرمانان روی نیمکت بارسا باشید؟»، گفت: من هم امیدوارم اما نمی‌دانم چه خواهد شد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لالیگا اسپانیا کیکه ستین تیم فوتبال بارسلونا بیشتر بخوانید... ستین: نمی‌دانم در لیگ قهرمانان روی نیمکت بارسلونا خواهم بود یا خیر!

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا اسپانیا کیکه ستین تیم فوتبال بارسلونا لالیگا کیکه ستین بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه بیلد دقایق قبل اعلام کرد که رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را نپذیرفته و این مربی قرار است در تیم ملی اتریش بماند.

فدراسیون فوتبال اتریش این خبر را تایید کرده و مشخص شد که رانگنیک حتی پس از یورو هم به عنوان سرمربی روی نیمکت اتریش باقی خواهد ماند.

رسانه‌های آلمانی تایید کرده‌اند پیشنهاد بایرن به این مربی هیچ مشکل بزرگی نداشته و عدم حضور او به عنوان جانشین توماس توخل روی نیمکت باواریایی‌ها فقط یک تصمیم شخصی بوده است.

رانگنیک چنین ادعایی را تایید کرده و درمورد نپذیرفتن پیشنهاد بایرن گفت: "از صمیم قلب سرمربی‌گری اتریش را در اختیار دارم. از این کار واقعا لذت می‌برم و مصمم به ادامه‌ مسیر انتخابی‌مان به شکل موفقی هستم. می‌خواهم تاکید کنم که این تصمیم، رد پیشنهاد بایرن نبوده، بلکه تصمیمی برای تیم و اهداف مشخص‌مان در اینجا بود. تمرکز کامل ما روی یورو است. هر کاری لازم باشد می‌کنیم تا آنجا که می‌توانیم در این رقابت‌ها پیش برویم."

کریستین فالک، خبرنگار بیلد، دلیل اصلی عدم حضور رانگنیک بایرن را تمرکز کامل او روی تیم ملی اتریش گزارش داد. این مربی علاقه نداشت همزمان با ارائه‌ برنامه‌هایش برای تیم ملی اتریش قبل از یورو، به فکر نقل و انتقالات بایرن مونیخ و اتفاقات داخل این باشگاه شود.

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!