Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز - مائده داودی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

لحظه احساسی فرا رسید؛ «کاسیاس» به رئال‌مادرید برمی‌گردد

دروازه‌بان افسانه‌ای تیم فوتبال رئال‌مادرید پس از پنج سال حضور در تیم پورتو به مادرید برمی‌گردد تا تیم محبوب خود را در بیرون از زمین فوتبال و در حوزه مدیریت، کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۲۰۱۵ کاسیاس بعد از درگیری شدید با مدیریت باشگاه رئال و به خصوص شخص پرز در یک کنفرانس مطبوعاتی که به تنهایی برگزار کرد درحالیکه اشک می‌ریخت گفت رئال را ترک خواهد کرد. اما حالا «فلورنتینو پرز» رییس باشگاه رئال سعی کرده تا کاسیاس را به باشگاه نزدیک کند. نقش جدید ایکر مانند نقش «زین‌الدین زیدان» در اولین حضورش پس از دوران بازیگری در این باشگاه است.

بازگشت لیدز یونایتد به لیگ برتر بعد از 16 سال

در فاصله دو هفته تا پایان رقابت های این فصل چمپیون‌شیپ، بازگشت لیدزیونایتد به رقابت های لیگ برتر بعد از 16 سال، قطعی شد. شاگردان مارسلو بیلسا که سال گذشته به شکلی دراماتیک از صعود بازماندند، پنجشنبه گذشته موفق شدند در الندرود با تک گل مایکل سول باوئر، 1-0 بارنزلی را شکست بدهند و برای صعود به لیگ برتر تنها به یک امتیاز نیاز داشته باشند. اما پیش از دیدار بعدی شان مقابل دربی کانتی، رقیب اصلی شان، وست بروم، دیشب مقابل هادرسفیلد با نتیجه 2-1 شکست خورد تا صعود لیگ همین امشب قطعی شود.

انتقال جیدون سانچو به یونایتد؛ یک قدم باقی مانده

روزنامه انگلیسی سان اعلام کرد منچستریونایتد به جذب جیدون سانچو ستاره انگلیسی ملی‌پوش بوروسیا دورتموند بسیار نزدیک شده و هر لحظه ممکن است خبر این انتقال رسمی شود. مبلغ انتقال سانچو از دورتموند به یونایتد 110 میلیون یورو اعلام شده است.

با اینکه یونایتد این روزها نیروی تهاجمی فوق‌العاده‌ای پیدا کرده و در فاز تهاجمی ستاره‌هایی مثل مارکوس راشفورد، میسون گرین‌وود و آنتونی مارسیال دارد اما اوله گنار سولسشر سرمربی شیاطین سرخ به دنبال متنوع‌تر کردن گزینه‌های تهاجمی خود بوده و از مدتی پیش برای جذب جیدون سانچو به مدیریت باشگاه اصرار کرده است.

نتیجه جلسه اضطراری بارسا؛ ستین ماندنی شد

بارسا شب گذشته در نوکمپ با نتیجه 2-1 مغلوب اوساسونا شد و به این ترتیب، در فاصله یک هفته تا پایان رقابت های این فصل لالیگا، قهرمانی رئال مادرید قطعی شد. پس از آن، مصاحبه تند لیونل مسی، به نوعی پایان دوران حضور ستین در بارسا تلقی شد اما مدیران بارسا بعد از جلسه امشب، تصمیم گرفتند که این مربی باتجربه را حداقل برای یک دیدار دیگر حفظ کنند و پس از آن، بار دیگر به ارزیابی عملکرد او بپردازند.

گوتسه مذاکره با سویا اسپانیا را شروع کرد

طبق اعلام اسکای اسپورت ماریو گوتسه از چند روز قبل وارد فاز گفت وگو با تیم اسپانیایی شده است.

گوتسه 2 هفته قبل بعد از اتمام قراردادش با تیم بورسیادورتموند، از طریق فاضلی، مدیر برنامه ایرانی اش رایزنی با تیم های دیگر از جمله هرتابرلین را آغاز کرد.

او در آکادمی دورتموند رشد کرد و به جز مقطعی 3 ساله که به بایرن مونیخ رفت، در همه سال ها برای زنبورهای وستفالن بازی کرد.

الوحده پیش از دیدار با استقلال مالدینی را جذب کرد

نشریه «الاتحاد» امارات خبر داد باشگاه الوحده به دنبال جذب پابلو مالدینی، مدافع برزیلی فلامینگو است تا خط دفاعش در لیگ قهرمانان آسیا تقویت کند.

مدافع ۲۰ ساله با الوحده به توافق رسیده و به صورت قرضی برای مدت یک فصل راهی این تیم می شود. الوحده یکی از رقبای استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ است.

نشریه «توتو اسپورت» تورین خبر داد باشگاه پاری سن ژرمن از جذب کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی در تابستان کناره گیری کرد.

کناره گیری پاری سن ژرمن از جذب کولیبالی

کولیبالی در سال 2014 به ناپولی آمد و از آن موقع یکی از بهترین مدافعان سری آ به شمار می آید. مدافع سنگالی با عملکرد درخشانش مشتریان زیادی پیدا کرده است.

پاری سن ژرمن، سیتی و لیورپول از مشتریان اصلی کولیبالی هستند. پاری سن ژرمن اخیر تصمیم خود را تغییر داد و از رقابت با سیتی و لیورپول برای جذب این مدافع آفریقایی کناره گیری کرد.

351 / 351 کاسیاس رئال‌مادرید بارسلونا کیکه ستین جیدون سانچو اریو گوتسه سویا الوحده مالدینی پاری سن ژرمن کولیبالی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کاسیاس رئال مادرید بارسلونا کیکه ستین جیدون سانچو سویا الوحده مالدینی پاری سن ژرمن کولیبالی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد

لوئیز انریکه در اولین فصلش پاری سن ژرمن را به مقام قهرمانی لیگ فرانسه رساند. 

طرفداری | پاری سن ژرمن شب گذشته می‌توانست در خانه جشن قهرمانی را بر پا کند اما مقابل لوآور به تساوی 3-3 دست یافت.

با توجه به شکست 3-2 موناکو مقابل لیون که اولین شکست خارج از خانه این تیم در فصل جاری بود، پاری سن ژرمن به صورت رسمی به عنوان قهرمانی لیگ فرانسه دست یافت. این دوازدهمین عنوان قهرمانی پاریسی‌ها در تاریخ لیگ فرانسه به شمار می‌رود. ده قهرمانی آن‌ها در حد فاصل سال 2012 تا 2024 رقم خورده است. پاری سن ژرمن که هفته جاری در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف دورتموند خواهد رفت، طی فصل جاری در 31 بازی 70 امتیاز کسب کرده است. در فاصله سه بازی تا پایان رقابت‌ها، اختلاف این تیم با موناکو 12 امتیاز است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی