Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین محمدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به رقابت ۶۷ کمدین در جشنواره بین‌المللی استندآپ کمدی آنلاین در فضای مجازی افزود:: جشنواره در ۱۴ روز هرشب به صورت آنلاین برگزار شد و شرکت کنندگان با اجراهای خود به رقابت پرداختند که از این تعداد با رای داوران ۳۵ نفر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : از این تعداد ۱۶ نفر کمدین از خوزستان ، ۲ نفر از ترکیه و آلمان و سایر راه یافتگان از استان‌های دیگر کشور به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که از هفته جاری هر شب راس ساعت ۲۲ به رقابت می‌پردازند.

دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی استندآپ کمدی اهواز بیان کرد: اصل اساسی در موفقیت یک کمدین موضوعی است که اجرا می‌کند؛ کمدین باید تمام تلاش خود را صرف این کند که آنچه می‌گوید مورد تایید تماشاگر و انتقال مفاهیم موضوعی به مخاطب خود باشد.

محمدی افزود :استند آپ کمدی اجراهای تک نفره است که شامل آوازخوانی و اجراهای موزیکال است و طرفداران زیادی دارد به همین دلیل تعداد زیادی کمدین در این رشته وجود دارد که خواهان شرکت در این جشنواره‌ها برای معرفی خود هستند. این جشنواره تلاش می‌کند تا کمدین‌های شاخص دراین رشته هنری را شناسایی و در نهایت برای بهره‌برداری از این هنر، به صدا وسیما معرفی کند.

وی گفت: اجراهای این جشنواره به صورت آنلاین است و علاقمندان می‌توانند هر شب‌ طبق جدول اجرایی که در صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس  https://www.instagram.comstandup_festival درج می‌شود اجراها را دنبال کنند.

استندآپ کمدی  یا شوخی‌پردازی روی صحنه نوعی اجرای کمدی است که در آن اجرا کننده بدون وجود دیوار چهارم و به‌صورت مستقیم با شنوندگان صحبت می‌کند. این کمدی معمولاً توسط یک نفر اجرا می‌شود. در این نمایش، کمدین با اجرای سریعی از داستان‌گویی، لطیفه و شوخی‌های کوتاه و گذرا و بداهه‌سازی‌هایی که جمع تماشاگران پذیرای آنها باشند، به انتقال مضامین می‌پردازد.

 اجراهای نیمه نهایی جشنواره بین المللی استندآپ کمدی آنلاین از شنبه ۲۸ تیر جاریبه مدت یک هفته هرشب ساعت ۲۲  ارایه می‌شوند.

برچسب‌ها استندآپ کمدی هنرمند تئاتر فضای مجازی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استندآپ کمدی هنرمند تئاتر فضای مجازی استندآپ کمدی هنرمند تئاتر فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در این رقابت‌ها ۱۲۰ کشتی گیر در ۱۰ وزن با یکدیگر به رقابت می‌پردارند که از این تعداد ۴۰ نفر خوزستانی هستند.

این مسابقات به دلیل اینکه مرحله آخر چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی محسوب می‌شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تمام ظرفیت کشتی فرنگی ایران به غیر از نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی و گزینشی المپیک نیز حضور دارند.

در این رقابت‌ها کشتی گیرانی از کشور‌های ارمنستان، عراق و سوریه و ایران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی به همراه کادر فنی تیم ملی بزرگسالان، با حضور در اهواز از نزدیک نظاره گر این رقابت‌ها هستند.

بر اساس این گزارش، پیش از این شهرستان‌های اندیمشک و ماهشهر میزبان مسابقات بین‌المللی جام تختی بودند.

دیگر خبرها

  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • راهیابی ۱۰ ایده و طرح صنایع پایین‌دستی مس سرچشمه به مرحله سرمایه‌گذاری