Web Analytics Made Easy - Statcounter

هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد حاشیه‌های دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان در چارچوب رقابت های لیگ برتر، اظهار داشت: من برای باشگاه ذوب آهن احترام زیادی قائلم و این تیم را دوست دارم.  با همه احترامی که برای نماینده اصفهان قائل هستم، اما این همه جنجال هیچ نکته قابل توجهی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچه توجهم به صحنه‌های بازی بیشتر می‌شود، چیز‌هایی که می‌گویند را کمتر مشاهده می‌کنم و دلیل این همه جنجال را متوجه نمی‌شوم.

او افزود: به طور مثال در صحنه‌ای که داور برای ما پنالتی گرفت، ایوان مارکوویچ بازیکن ذوب آهن لباس یار ما را کشید. او باید در این صحنه کارت زرد دوم را دریافت می‌کرد و از زمین بازی اخراج می شد و  در صورت کارت قرمز گرفتن مارکوویچ سرنوشت بازی تغییر می‌کرد.

چرا فشار را از روی خودتان برداشته و داور را مقصر معرفی می‌کنید؟

افاضلی در ادامه بیان کرد: توپی که کرنر شد و سپس گل ذوب آهن به ثمر رسید و این همه جنجال به وجود آمد، اصلا کرنر نبود. داور به اشتباه آن توپ را کرنر اعلام کرد. همان لحظه به داور چهارم اعتراض کردم و او به من گفت دخالت نکن. بعد از شروع جنجال‌ها به او گفتم مشاهده کردی چه حاشیه‌ای درست شد.

بیشتر بخوانید

بیانیه باشگاه ماشین‌سازی درخصوص اتفاقات بازی مقابل ذوب‌آهن

او اضافه کرد: نمی‌دانم دلیل این همه جنجال چیست؟ زیرا به نظرم ذوب آهن یک تیم باکلاس است. قرار نیست، چون زیر فشار هستند به داور مسابقه اتهام بزنند. چرا فشار را از روی خودتان برداشته و داور را مقصر معرفی می‌کنید؟ من از آن‌ها توقع دارم که روی تیم خودشان تمرکز کنند، زیرا با این حاشیه سازی‌ها علاوه بر داور، بازی‌های بعدی تیم ما را هم تحت فشار قرار می‌دهند.

داور می‌تواند از لحاظ حقوقی، برخی گفته‌ها را پیگیری کند

سرمربی ماشین سازی تصریح کرد: من هفته اول دور برگشت با تیم پارس جنوبی جم به ورزشگاه فولادشهر آمدم و داور یک پنالتی ۱۰۰ درصد برای ما نگرفت. شوت محمد نوری به دست بازیکن ذوب آهن برخورد کرد. آب از آب تکان نخورد و ما هم این همه جنجال درست نکردیم. ولی حالا در عین ناباوری بحث را به شرط بندی کشانده اند.

او ادامه داد: سخنگوی باشگاه ذوب آهن هنوز فیلم بازی را ندیده مطالبی را بیان می‌کند که از لحاظ حقوقی توسط داور قابل پیگیری خواهد بود. او با استرس زیاد و در کمال کم تجربگی از شکایت به فیفا صحبت کرده است.

مگر می‌شود بدون سند و مدرک حرف زد؟

افاضلی در خصوص بیانیه باشگاه ماشین سازی، عنوان کرد: ۲ باشگاه تراکتور و ماشین سازی تبریز خیلی از مواقع از بحث داوری متضرر شده اند. تراکتور در این راه جام از دست داده است، آن وقت بعد از یک بازی ساده این همه جنجال ایجاد می‌شود. مگر می‌شود بدون سند و مدرک حرف زد؟

او افزود: ما بیانیه داده ایم، زیرا این حاشیه‌ها باعث می‌شود تا در بازی‌های بعدی از داوری لطمه ببینیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال همه جنجال ماشین سازی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم

روز گذشته ساعت ۱۷ در تهران یک بازی بین تیم‌های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده جوانان در دسته دو برگزار می‌شود. در این بازی کمک داور گل یکی از این دو تیم را مردود اعلام می‌کند و همین باعث جرقه یک زودخورد شدید بین داور و اعضای تیم یکه گلشان مردود شده می‌شود. در فیلمی که در زیر مشاهده می‌کنید کمک داور به شدت از سوی برخی افراد مورد حمله قرار می‌گیرد و جالب است که سایر داوران فقط نظاره گر این برخورد فیزیکی هستند. منبع: صدای ملت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • حمله به رفح کارت بازی اسرائیل برای آزادی اسرااست/مقاومت آماده است
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند