Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و دانشگاه خاتم النبیین (ص) افغانستان به منظور گسترش روابط و همکاری های علمی، آموزشی وپژوهشی بین دو دانشگاه به امضاء رسیده است.

این تفاهم میان دکتر محمدجواد محسنی رئیس دانشگاه خاتم النبیین (ص) افغانستان و دکتر جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین زمینه های همکاری دو دانشگاه شامل برگزاری دوره های آموزشی، انجام پروژه های مشترک، تبادل اعضای هیئت علمی، تبادل های های علمی، آموزشی و تحقیقاتی، تبادل اطلاعات، دیدارهای دوجانبه اعضای هیئت علمی و بهره بردن از ظرفیت و پتانسل های ویژه در حوزه های پزشکی و پیراپزشکی است.

کد خبر 4976884

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ایران همکاری علمی تفاهم نامه همکاری افغانستان ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی آزمون دکتری تخصصی منصور غلامی دانشگاه ها مرکز سنجش آموزش پزشکی امتحانات پایان ترم آموزش پزشکی وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم

معاون استانداری خراسان جنوبی گفت: در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی جزو چند کشور اول جهان هستیم و حرف برای گفتن داریم. همه اینها نشانگر این است که ما مدیون معلمین و اساتید بزرگی هستیم که با همه وجود برای آموزش فرزندان ما تلاش کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به مناسبت روز معلم از مدرسان برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی بیرجند با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدرسان برتر استان تقدیر شد.

سیدمحمدرضا طالبی شب گذشته در مراسم تجلیل از مدرسان برتر دانشگاه علمی و کاربردی اظهار داشت: مقام اساتید مقام والا و ارزشمندی است و با آموزش این قشر  پیشرفت کشور رقم می‌خورد. 

وی ضمن تبریک هفته معلم بیان کرد: باید به خودتان ببالید چرا که شما در جایگاه و مقامی هستید که خداوند در قرآن خود را به آن نامیده است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه پیامبران همواره به عنوان رسل الهی جایگاه معلمی و آموزش دهنده را برعهده داشته‌اند، ادامه داد: در حوزه امامت و ولایت آقا امیرالمومنین(ع) می‌فرماید که هر کس به من یک حرف بیاموزد مرا بنده خودش قرارداده است. با وجود تمام تحریم‌ها؛ ایران جزو قدرتمندترین کشورها در حوزه‌های مختلف از جمله دفاعی و نظامی است‌. 

اعزام دانشجویان و اساتید به اردوی راهیان پیشرفت در دستور کار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه تأکید ما بر اردوی راهیان پیشرفت است که هم دانشجویان و هم اساتید در آن شرکت کنند، اضافه کرد: تحصیل دانشگاه علمی کاربردی اشتغال را به دنبال دارد که از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا دغدغه جوانان امروز اشتغال است‌.  در حوزه دینی شهید مطهری را داریم که به عنوان یک معلم و نویسنده بزرگ معرفی شده است. 

طالبی با اشاره به شهید احمدی روشن استاد هسته‌ای ایران یادآور شد: شهدای بزرگ همچون شهید محمدی‌ها، شهید رضایی‌نژادها را داشته‌ایم که در حوزه هسته‌ای پیشرفت‌های علمی بزرگی داشته‌اند. 

 در حوزه پزشکی و هسته‌ای جزو چند کشور اول جهان هستیم 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی جزو چند کشور اول جهان هستیم و حرف برای گفتن داریم. همه  اینها نشانگر این است که ما مدیون معلمین و اساتید بزرگی هستیم که با همه وجود برای آموزش فرزندان ما تلاش کرده‌اند.  

طالبی گفت: قبول داریم در حوزه‌هایی کمبودهایی داشته‌ایم اما اگر نواقص و پیشرفت‌ها را در دو کفه ترازو بگذاریم واقعا پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در کفه سنگین‌تر خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر حضور همه هم استانی‌ها برای حضور در انتخابات گفت: همان حساسیت‌ها و اهمیت که در مرحله اول انتخابات داشتم در مرحله دوم انتخابات هم داریم و حضور حداکثری مردم می‌تواند بسیار موثر باشد.  

طالبی ادامه داد: بحث امنیت انتخابات هست که خیلی برامون مهم است چرا که ما یک استان مرزی و کویری و همجوار با سیستان و بلوچستان هستیم.   

آموزش در کنار دستان پرتوان معلمان  ارزش پیدا می‌کند 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خراسان جنوبی نیز در این مراسم با بیان اینکه همه اتفاقات خوب به دست معلمان و استادان رقم می‌خورد، اضافه کرد: تربیت فکری در کنار امکانات، کادر آموزشی و فضای آموزشی در کنار دستان پرتوان معلم ارزش  پپدا می‌کند. 

حبیب آتش‌روز با بیان اینکه کار در دانشگاه علمی کاربردی بسیار سخت است، ادامه داد: در این دانشگاه دانشجویان در رشته‌های مختلف و شرایط سنتی متفاوت حضور دارند.

کمترین بیکاران در بین فارغ التحصیلان دانشگاه مهارتی علمی کاربردی است

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: براساس پیگیری‌های انجام شده کمترین بیکاران در بین فارغ التحصیلان دانشگاه مهارتی علمی کاربردی است.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه در مسایل فرهنگی فعال است یادآور شد: در حوزه قرانی و جشنواره‌ها همیشه این دانشگاه پیشقدم بوده است. 

آتش‌روز با بیان اینکه بر حسب وظیفه می‌طلبد برای اشتغال این دانش آموختگان همه مسئولان حمایت و کمک کنند، ادامه داد:  درخواست داریم دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه از تسهیلات ارزان و کم بهره برای خوداشتغالی بهره ببرند.  

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی دارای 220 هزار دانشجو است، یادآور شد: استان دارای 8 مرکز علمی کاربردی در استان فعال است و 330 مدرس و استاد هم در این مراکز مشغول به کار هستند.

در پایان این مراسم از مدرسان برتر دانشگاه علمی کاربردی بیرجند در مراسم بزرگداشات مقام استاد تقدیر شد‌‌.

انتهای پیام/ 257

دیگر خبرها

  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟