Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدوی فر به سیر تکامل بشر در آشنایی با مفهوم توحید و خداپرستی اشاره داشت و گفت: تکامل و هدایت انسان با حضور پیامبران شکل دیگری به خود گرفت و به گونه ‌ای شد که در کنار توحید با معجزه به بیان توحید الهی پرداخته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «مهدوی مهر» امروز( ۲۸ تیر) در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره کتاب سال رضوی که در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل، برگزاری این محافل علمی و فرهنگی را ماحصل حرکت انقلابی امام عظیم الشان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس توجه خاص مقام معظم رهبری به فرهنگ و ادبیات و علم را مایه اعتبار این عرصه از علوم دانست و گسترش فرهنگ علم و دانش را علی رغم عداوت دشمنان این سرزمین دارای رشد فزاینده عنوان کرد.

 

وی به سیر تکامل بشر در آشنایی با مفهوم توحید و خداپرستی اشاره داشت و گفت: در گذر تاریخ حضور پیامبران در میان انسان ها، تکامل و هدایت انسان شکل دیگری به خود گرفت و به گونه ‌ای شد که در کنار توحید با معجزه به بیان توحید الهی پرداخته شد که این بیانگر سطح نگاه مردم آن روزگار است.

 

حجت الاسلام مهدوی مهر، به کتاب الهی پیامبران به عنوان بزرگترین معجزه الهی اشاره داشت و گفت: زمانی که پیامبر اسلام(ص) با معجزه قرآن به میدان آمدند، خداوند به ایشان فرمودند امتی را که تو در میان آن ها هستی عذاب نمی کنم.

 

رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس هدف برگزاری جشنواره های کتاب را تأسی به فرهنگ متعالی اهل بیت(ع) عنوان کرد و ارزش کتاب ها را برگرفته از کتاب متعالی پیامبر اسلام(ص)، سنن معصومین(ع)، تعالیم حضرت رضا(ع) و زیارت جامعه ائمه و دیگر معارفی که از ائمه (ع) به ما رسیده است، دانست.

 

وی گفت: ارزشی که امروز در جامعه اسلامی داریم، در پرتوی عنایات ائمه معصوم(ع) و حرکت عظیم امام راحل و هدایت های رهبری و خصوصاً ایثار شهدای بزرگوار حاصل شده و تلاش داریم از طریق کتاب، فکر و اندیشه به بزرگترین اصول عالم خلقت که هدایت انسان است، بپردازیم و در این خصوص قدم‌ های بزرگتری برداریم و در عرصه داخلی و بین الملل حرف برای گفتن داشته باشیم.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخاب کتاب سال مراسم اختتامیه کتاب سال آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از تکامل در پورشه (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • بخشی از تکامل در پورشه (فیلم)
  • جزئیات مسلمان شدن ژوزه مورایس سرمربی سپاهان اعلام شد
  • ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • سیر تکامل ب‌ ام‌ و را خیلی سریع ببینید
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود