Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری 5 سارق حرفه ای لوازم و محتویات داخل خودرو و کشف 50 فقره سرقت خبر داد و گفت: هر 5 متهم با دستور قضائی روانه زندان شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد لوازم و محتویات خودرو در محدوده شرق تهران و ایجاد نارضایتی شهروندان کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسایط نقلیه با ایجاد کارگروهی ویژه، مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی کارآگاهان با تجمیع سرنخ های به دست آمده موفق شدند سرنخی از حضور یکی از مجرمان حرفه ای به نام "کامران" را در این سرقت ها به دست بیاورند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی دو تن دیگر از اعضای این باند به نام "سیروس" و "جمشید" شناسایی شدند، عنوان کرد، با شناسایی مخفیگاه متهمان هر دو متهم با هماهنگی های قضائی نوزدهم خرداد ماه دستگیر و به جرم ارتکابی با همکاری دو تن از همدستانشان به سرکردگی "کامران" اعتراف کردند. 

او توضیح داد: با شناسایی مخفیگاه "سیروس" و "جمشید" این دو متهم نیز در داخل پاتوقی که تردد داشتند با دستور قضائی در سوم تیرماه دستگیر و در ادامه کامران نیز در عملیات دیگر پلیسی دستگیر شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان به 50 فقره سرقت لوازم خودرو و محتویات آن به ارزش یک میلیارد ریال محل های سرقت شناسایی شد متهمان در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گفته سرهنگ نثاری هر 5 متهم دستگیر شده با قرار مجرمیت صادره از سوی مقام قضائی روانه زندان شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرقت سارقان شرق تهران سارقان لوازم خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند پنجه طلا در همدان منهدم شد

سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: متهمان حین ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

وی گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

وی بیان کرد: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین ، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت