Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپهر حیدری می گوید آرزویش مبنی بر زدن گل قهرمانی پرسپولیس مقابل سپاهان برآورده شده است. قسمت دوم گفتگو با سپهر حیدری ساعت 18 در طرفداری تی وی منتشر می شود.

سپهر حیدری مدافع سابق پرسپولیس و ذوب آهن میهمان برنامه ملاقات با چهره های طرفداری بود. او در خصوص مسائل مختلفی از جمله تعصبش به پرسپولیس صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیش از انتشار بخش دوم گفتگو با سپهر حیدری، تیزر آن را می بینید و می خوانید:

همیشه به خدا می گفتم این گل دربی را نمی خواهم، چون سه بار به استقلال گل زده بودم، گل قهرمانی می خواهم. اما فکرش را نمی کردم خدا آن قدر مرا دوست داشته باشد که دقیقه 96 به من آن گل را بدهد.
...دقیقه 96 ام قهرمان لیگ عوض می شه! این ها جملاتی است که همه هواداران حفظ هستند، خیلی ارزش دارد.
سهراب بختیاری زاده می گفت از بچگی عاشق صبا باتری بودم، اصلا بچگی صبا باتری نبود.
خدا شاهد است از بچگی برای خودم شعر سپهر سرطلایی می خواندم.
بچه یک شهر باشی، به آن شهر گل بزنی و بعد بخواهی در آن شهر قدم بزنی. هیچوقت نتوانستم کنار زاینده رود زیبا که نزدیک خانه مان است قدم بزنم. با همسر و فرزندم نتوانستم این تجربه را داشته باشم.
پرسپولیس در فینال جام حذفی 4-1 از سپاهان باخت. من در کمپ تیم ملی برای بازی های غرب آسیا بودم. بعد از بازی هواداران پرسپولیس گریه کنان از کنار فنس رد می شدند و سرشان را به فنس می کوبیدند، خیلی صحنه ناراحت کننده ای بود. آن زمان کاپیتان ذوب آهن بودم. گفتم خدایا می شود یک ماه دیگر با این تیم قرارداد ببندم و با همین تیم روز آخر بازی داشته باشیم من یک گل بزنم این هواداران خوشحال بروند بیرون. خدا به سر شاهد است عین واقعیت را می گویم.
در سپاهان قراردادم یک و نیم برابر پرسپولیس بود اما دلی با پرسپولیس سفید امضا کردم. خیلی ها در اصفهان هجمه درست شد که اصفهان را ول کردی و پرسپولیس رفتی! قبلش پیشنهاد سپاهان را داشتم و همینطور پیشنهاد استقلال، مرحوم ناصر حجازی به من لطف داشتند.
به مدیر برنامه ام گفتم رگم را بزنی خونم قرمز است، برای تیمی که عاشقش هستم بازارگرمی نمی کنم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سپهر حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟

با حذف پرسپولیس، تیم‌های باقی مانده در رقابت برای فتح جام قهرمانی مسابقات جام حذفی در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مشخص شدند و حالا شانس سپاهان وتراکتور کهکشانی برای بردن حداقل یک جام افزایش یافته است.

به گزارش تابناک ورزشی، جام حذفی فوتبال در فصل 1403-1402 با برگزاری دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها پیگیری شد و هشت تیم نهایی مشخص شدند.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

استقلال و پرسپولیس که پُرافتخارترین تیم‌های جام به شمار می‌روند، نتوانستند خود را به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی برسانند.

تیم‌های مس رفسنجان ، ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک البته اجازه نخواهند داد، جام حذفی به آسانی به سپاهان یا تراکتور بزید.

دیگر خبرها

  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • ۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"