Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درخصوص دیدار روز گذشته این تیم مقابل شهرخودرو اظهار داشت: با توجه به این که فرصت کمی را با بچه‌ها برای این دیدار داشتیم، با تلاش بازیکنان و به خصوص بزرگان تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و ۳ امتیاز را به دست آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورموسوی در خصوص جایگاه نهایی پارس جنوبی در لیگ نوزدهم گفت: با توجه به پتانسیلی که در تیم وجود دارد، نمی‌گویم که به دنبال نگه داشتن تیم در لیگ هستیم بلکه آمده ام که به یک جایگاه مناسب و شاید هم تک رقمی برسیم.

در فوتبال ایران به تیم‌های پایه توجه نمی‌کنند

سرمربی پیشین تیم ملی جوانان درباره جدایی اش از این تیم گفت: یکی از سخت‌ترین تصمیم‌های من جدایی از تیم ملی جوانان بود چرا که ۱۵ ماه به صورت شبانه روزی با این تیم کار کردم و بچه‌ها را از مناطق محروم کشور در این تیم جمع کرده بودم. اما با توجه به اینکه شرایط روز به روز بدتر می‌شد دیگر نمی‌توانستم ادامه بدهم. در فوتبال ایران به تیم‌های پایه توجه نمی‌کنند مگر این که در شرایط سخت قرار بگیرند. آکادمی در فوتبال ایران هیچ معنا و مفهومی ندارد، اما قول می‌دهم که اگر در تیم بزرگسالان فعالیت داشته باشم از آکادمی آن تیم استفاده کنم.

به تنها چیزی که فکر نمی‌کردم مسائل مالی بود

او افزود در حال حاضر همه توجه‌ها به سمت تیم بزرگسالان معطوف است، اما باید به سرمایه‌های باشگاه‌ها توجه داشته باشیم. شنیده ام که دوستان گفته اند پورموسوی به دلیل اینکه ۱۵ ماه حقوق نگرفته بود از تیم ملی جوانان کناره گیری کرد، اما من برای هر اردو و هر تمرینی با انگیزه حاضر می‌شدم. به تنها چیزی که فکر نمی‌کردم مسائل مالی بود. خدا شاهد است که اولویت اول من مسائل مالی نبود. بدون دریافت مطالبات ۲ اردوی جدید را هم آغاز کردیم و می‌دانستیم که این تیم پتانسیل صعود به جام جهانی را دارد. اما انتظار داشتیم که یک تورنومنت بین‌المللی با حضور تیم‌هایی در سطح تیم خودمان برگزار کنیم که متاسفانه نشد. پیش از موضوع کرونا در کشور تقاضای برگزاری چنین تورنمنتی را داشتم. یکی دیگر از دلخوری‌های من این بود که نمی‌توانستیم اردوی خوبی را در خارج از کشور برپا کنیم.

تنها ۲ ماه از قراردادم را دریافت کردم

پورموسوی در خصوص پرداخت شدن دستمزدش در تیم ملی جوانان خاطرنشان کرد: پس از استعفا حدود یک ماه پیش مبلغ ۲ ماه از حقوق من واریز شد، اما تا زمانی که در تیم ملی حضور داشتم یعنی اردیبهشت و خرداد ماه هیچ دریافتی نداشتم. از دی ماه ۹۷ در تیم ملی جوانان حضور داشتم.

تا جایی که امکان داشت تحمل کردم

پور موسوی افزود: به هر حال ما منبع درآمد دیگری نداریم و فقط از فوتبال درآمدزایی می‌کنیم، اما خدا شاهد است که این موضوع هیچگاه در روند کاری ما تاثیری نداشت. احساس تعهد داشتیم و تیم ملی مثل یک افتخار در اختیار ما بود و تا جایی که امکان داشت تحمل کردم.

بیشتر بخوانید

پورموسوی: جایگاه پارس‌جنوبی باید تک رقمی باشد
تیم ملی جوانان باید اردوی بین المللی داشته باشد

او در خصوص توصیه شخصی‌اش به سرمربی بعدی تیم ملی جوانان گفت: از محصص، معینی و محمدی تشکر می‌کنم. در این مدت با آن‌ها کار کردم و به آن‌ها اطلاع دادم که از هرکسی که بخواهند استفاده کنند، من به او کمک خواهم کرد و حاضرم همه اطلاعات را در اختیار او قرار بدهم. بازیکنان تیم ملی جوانان از لحاظ اخلاقی نمونه بودند و از لحاظ فنی قابلیت پیشرفت دارند. به عنوان توصیه به سرمربی جدید تیم ملی جوانان باید بگویم که این تیم قابلیت صعود به جام جهانی را دارد، اما تیم ملی جوانان باید اردوی بین المللی داشته باشد، در غیر این صورت تیم به جایی نمی‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیروس پورموسوی پارس جنوبی جم لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال تیم ملی جوانان مسائل مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به حقوق و مسائل مادی معلمان

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: باید به مسائل مادی و حقوق معلمی که می‌خواهد در جامعه اثرگذار باشد و نسل ما را تربیت کند، توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در چهارمین همایش معلمان مدارس موسسه راه ایمان که امروز (۱۳ اردیبهشت‌ماه) در اهواز برگزار شد با اشاره به شرایط ایجاد شده در غزه و کشتار کودکان توسط رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: وقتی دست انسان از دین کوتاه می‌شود می‌بینیم که به کجا می‌رسد.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در خوزستان در خصوص نقش معلم در زندگی انسان گفت: به تعبیر حضرت آقا، معلم تنها علم منتقل نمی‌کند بلکه هویت‌ساز است. ایشان فرمود معلمان باید تلاش کنند هویت دانش‌آموزان را به مرحله خوبی برسانند.

وی بیان کرد: شاید در خانواده‌ای دین و حجاب ضعیف باشد اما وقتی دانش‌آموز در اختیار یک معلم قرار می‌گیرد معلم می‌تواند تحول بنیادین ایجاد و هویت یک نسل را متحول کند.

موسوی‌ عنوان کرد: باید به مسائل مادی و حقوق معلمی که می‌خواهد در جامعه اثرگذار باشد و نسل ما را تربیت کند، توجه شود.

وی افزود: به سهم خود تلاش می‌کنم از طریق رایزنی با وزیر آموزش و پرورش، توجه ویژه‌ای به معلمان شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • ضرورت توجه به حقوق و مسائل مادی معلمان
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • آقای سعید آقاخانی، ما تحمل می‌کنیم، اما دل خودتان نسوخت؟
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • انتقال نادر: فروش پزشک فرانکفورت با ۲۰۰ هزار یورو!