Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از کرمان : محمدجواد فدائی ظهر امروز ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان با بیان اینکه امروز جلسه ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس جمهور و به صورت ویدئوکنفرانس با استانداران برگزار شد اظهار داشت: تحلیل وضعیت استان‌ها در مورد شیوع ویروس کرونا در این جلسه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه تاکید شد که قطع زنجیره بیماری باید با جدیت پیگیری شود گفت: هنوز واکسن و یا درمانی برای این بیماری وجود ندارد و از هر هزار نفری که به این بیماری مبتلا شدند ۵۰ درصد بدون علامت هستند و حدود ۱۵ درصد نیاز به بستری ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان با بیان اینکه استفاده از ماسک جدی است و حتما باید رعایت شود افزود: فاصله‌گذاری اجتماعی و فیزیکی و جلوگیری از تجمعات را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه گشت بهداشتی ویژه کویید۱۹ در استان کرمان راه‌اندازی شده است و با گزارشات مردمی اقدام خواهد کرد گفت: افزایش تاب‌آوری جامعه در بیماری و اقتصاد مورد تاکید رئیس جمهور است.

فدائی با بیان اینکه در اقتصاد باید از وضعیت موجود حفاظت شود و نیروی کار ما آسیب نبیند افزود: کادر درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کروناهستند که باید سلامت آنها حفظ شود تا در درمان سایر مردم بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی با اشاره به اینکه مهمترین مسئله در کنترل بیماری نظارت است تاکید کرد: کارگروه نظارت ستاد مقابله با ویروس کرونا باید با جدیت نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را پیگیری کند.

استاندار کرمان با بیان اینکه باید با دستگاه‌هایی که در گروه‌های نظارتی فعال نیستند برخورد شود گفت: گشت‌های نظارتی کووید ۱۹ تشکیل شده تا با متخلفان برخورد شود و همایش، سمینار و گردهمایی دولتی و غیردولتی در استان تعطیل است.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی‌ها خسارت اقتصادی و معیشتی بر مردم است ادامه داد: هنوز منابعی که قرار بود برای جبران خسارات اقتصادی کرونا تخصیص داده شود تامین نشده است.

48

کد خبر 1411473

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کرمان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش‌های جدید ارزی در راه است

به گزارش خبرنگار صداوسیما، معاون بین الملل بانک مرکزی گفت: رئیس کل بانک مرکزی برای شرکت در پنجاهمین سالگرد تاسیس بانک توسعه اسلامی به دعوت رئیس این بانک به ریاض سفر کرد. بانک‌های مرکزی کشور‌های عضو و مقامات بین المللی در این سفر حضور داشتند، که خوشبختانه در حاشیه اجلاس مذاکرات خوبی با مقامات سازمان‌های بین المللی و بانک‌های مرکزی کشور‌هایی که طرف کاری ما هستند صورت پذیرفت.
آقای کریمی گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در خصوص گشایش‌هایی برای آزادسازی منابع مسدود شده ما در برخی کشور‌ها که سال‌ها بود به کار گرفته نشده بود صورت پذیرفت که در آینده خبررسانی میشود.
معاون بین الملل بانک مرکزی همچنین گفت: بانک مرکزی در طی ماه‌های گذشته ۴۴۵ میلیون یورو از بدهی‌های سال گذشته ایران به بانک توسعه اسلامی را از محل منابع مسدود شده تامین کرد که این باعث شد فرصت‌های جدیدی برای تامین مالی‌های جدید این بانک صورت پذیرد. چون تا زمانی که ایران بدهی داشت عملا تامین مالی جدیدی صورت نمیگرفت.
آقای کریمی خاطر نشان کرد: ما در ظرف چند روز گذشته توانستیم پرداخت حج عمره امسال را از محل منابع مسدودی خودمان به بانک‌های عربستانی منتقل کنیم و از این جهت یک نگرانی که وجود داشت برطرف شد. اما هدف اصلی در این سفر این بود که این پرداخت‌ها را تبدیل به یک رابطه پولی و بانکی با بانک‌های ذیربط در عربستان بکنیم که این بتواند برای پرداخت‌های عربستان به صورت پایدار در بیاید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان