Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تمام هم و غم ما باید خدمت برای رفع محرومیت‌زدایی و تربیت نسل جوان باشد. - اخبار استانها -

سردار مرتضی کشکولی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد اظهار داشت: امروز دو طرح در حوزه مقاومت روستایی و شهری و همچنین یک سالن ورزشی بسیار شکیل و زیبا در بروجرد افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سالن ورزشی به لطف خدا با هزینه بسیار پایین و در کوتاهترین زمان به ارزش یک میلیارد توماندر بازه زمانی چهار ماه ساخته شد که تمام این کارها توسط فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه بروجرد انجام شده است، در واقع با پیگیری‌های سرهنگ سوری این طرح‌ها به سرانجام رسیده که به مردم این شهرستان تقدیم می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه  15 پایگاه مقاومت روستایی داریم که کارکرد آنها جذب، انسجام، سازماندهی و خدمت به مردم است عنوان کرد: هدف راه‌اندازی این پایگاه‌ها محرومیت زدایی است، در حوزه شهری نیز همین پایگاه‌های مقاومت با همین راهکار، موضع و هدف تشکیل شده‌اند که باید با تلاش و کوشش بتوانند جوانان را به سمت خود جذب کنند.

محرومیت‌زدایی از دره‌شهر با مشارکت بنیاد برکتمحرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در استان زنجان / برای هر شهرستان "دهکده اقتصادمقاومتی" تعریف می‌شودانعقاد تفاهم‌نامه 700 میلیارد تومانی استانداری خراسان شمالی با ‌سازمان بسیج برای محرومیت‌زدایی

وی با بیان اینکه تمام هم و غم ما باید خدمت به رفع محرومیت‌زدایی و تربیت نسل جوان باشد  بیان کرد: پایگاه‌های ما در بحث آسیب شناسی نیز باید در خدمت روستائیان عزیز باشند و مشکلات آنها را در این حوزه برطرف کنند در بخش شهری نیز به همین صورت عمل کرده و با آموزش به جوانان، نوجوانان و انسجام آنها در مسیر رفع محرومیت قدم بردارند.

کشکولی تاکید کرد: هدف اصلی این پایگاه‌ها چه در شهر و چه در روستاها خدمت است، در واقع کار گروه‌های جهادی ما خدمت به محرومیت و مردم ضعیف است؛ این پایگاه‌ها می‌توانند با راه‌اندازی گروه‌های اجتماعی، مردمی و مخلص در این مسیر گام برداشته و خدمت رسانی کنند، آنها هم از خود این مردم، از دل این مردم و از جنس همین مردم هستند‌.

وی خاطرنشان کرد: احداث و راه‌اندازی این سالن ورزشی با ظرفیت بالایی که دارد می‌تواند به جذب جوانان متعهد و انقلابی کمک کند، اگر بتوانیم جوانان را به سمت ورزش کشانده و به ورزش علاقمند کنیم در واقع آینده روشنی برای خود و نسل بعد از خودمان ترسیم خواهیم کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: هر قدر تعداد ورزشکاران ما افزایش یابد به همان میزان شادی و نشاط در جامعه افزایش خواهد یافت و این یعنی ما جوانان را پرورش می‌دهیم که شاداب و سرزنده و فعال و تلاشگر هستند.با ساخت و راه‌اندازی سالن‌های ورزشی جوانان ما به جای وقت تلف کردن در کوچه و خیابان وقت خودشان را صرف ورزش کرده و در باشگاه‌ها می‌گذرانند.

انتهای پیام/642/ح

R41450/P/S6,72/CT1 بیشتر بخوانید... سردار حزنی: سپاه تلاش دارد تا چهره‌‌ ‌محرومیت‌‌ را از کشور بزداید / محرومیت‌زدایی ‌را در کنار دولت ‌پیش می‌بریم انعقاد تفاهم‌نامه ۷۰۰ میلیارد تومانی استانداری خراسان شمالی با ‌سازمان بسیج برای محرومیت‌زدایی رئیس سازمان بسیج سازندگی: ۵۰ درصد اعتبارات محرومیت‌زدایی بسیج صرف «مشکلات منابع آب» می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محرومیت زدایی فرمانده سپاه رفع محرومیت راه اندازی پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی

دریافت 160 MB کد خبر 6092616

دیگر خبرها

  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند