Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری اعلام کرد: براساس آخرین ارزیابی‌های صورت گرفته در هفته منتهی به ۲۳ تیر ماه روزانه بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تردد بین استانی انجام شده که ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته و دو درصد نسبت به هفته قبل از آن کاهش داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی اکبر آشوری در باره آخرین وضعیت ترددهای بین استانی گفت: براساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته از وضعیت تردد جاده‌ای انواع وسایل نقلیه از ۱۷ تا ۲۳ تیر ماه  روزانه بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار وسایل نقلیه مختلف در ورودی و خروجی استان‌های کشور تردد کردند که به صورت میانگین ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته و ۲ درصد نسبت به هفته قبل از این بررسی کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیشترین درصد کاهش تردد مربوط به استان خراسان رضوی  با ۳۹ درصد و کمترین آن مربوط به استان ایلام با صفر درصد تغییر است البته متاسفانه مجموع تردد از استان سیستان و بلوچستان در هفته مورد بررسی ۲ درصد نسبت به سال گذشته و ۳۱ درصد نسبت به هفته قبل از آن افزایش داشته است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری ادامه داد: پس از خراسان رضوی استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، گلستان و  قم  در رتبه‌های بعدی قرار دارند که بیشترین میزان کاهش تردد را در بازه زمانی مورد  نظر تجربه کردند. البته استان‌های شمالی  گیلان و مازندران نیز حدود ۲۳ و ۲۱ درصد کاهش تردد را تجربه کرده‌اند.

آشوری همچنین درباره این که آیا با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور از سوی ستاد مقابله با کرونا محدودیت ترددی در استان‌های مختلف اعلام شده است یا خیر اظهار کرد: اگر بنا به تصویب و ابلاغ محدودیت‌های تردد باشد باید ستاد مقابله با کرونا  آن را مصوب کند و مجری آن نیز پلیس راه و دیگر نهادهای مسوول است اما تاکنون موضوعی در این زمینه تصویب و ابلاغ نشده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: درصد نسبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶ درصدی تلفات جاده‌ای

رئیس پلیس راه پایتخت گفت: در سال ۱۴۰۲ با تلاش همکاران پلیس راه و همکاری خوب مردم، کاهش ۶ درصدی جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای را در محورهای منتهی به پایتخت داشته‌ایم. - اخبار اجتماعی -

 

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ ابراهیم ارزانی رئیس پلیس راه پایتخت در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سال 1402 با تلاش همکاران پلیس راه و همکاری خوب مردم، کاهش 6 درصدی جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای را داشته‌ایم.

رئیس پلیس راه پایتخت با بیان اینکه اوج تصادفات در بازه زمانی 16 تا 20 رخ داده و به بازگشت از محل کار و خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان بازمی‌گردد تصریح کرد: 26 درصد علت تصادفات عدم توجه به جلو است.

سرهنگ ارزانی درباره بکارگیری پهپاد برای رصد وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی گفت: بکارگیری پهپادها برنامه ریزی شده و لیکن هنوز به پلیس راه پایتخت اختصاص پیدا نکرده است.

وی با بیان اینکه تردد برخی خودروها از لاین اضطرار با سرعت بالا منجر به وقوع تصادفات فوتی با خودروهای متوقف در این معبر شده است اعلام کرد: لاین اضطرار مخصوص خودروهای امدادی، پلیس و امداد رسان است.

رئیس پلیس راه پایتخت با بیان اینکه تردد موتورسیکلت در کلیه آزادراه‌ها ممنوع است افزود: مأموران پلیس راه به محض مشاهده با تردد موتورها در آزادراه برخورد کرده و موتورها توقیف می شوند؛ موتورهای سنگین هم که اصلا اجازه تردد نداشته و به محض مشاهده توقیف می‌شوند.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • کاهش ۶ درصدی تلفات جاده‌ای
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین سال جاری
  • اوضاع وخیم ذخایر آبی در ۱۱ استان کشور؛ آب پنج سد تهران کاهش ۵ درصدی دارد
  • اوضاع وخیم ذخایر آبی در ۱۱ استان کشور/ آب پنج سد تهران کاهش ۵ درصدی دارد
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد