Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@16:33:40 GMT

جریمه میلیاردی محتکر میلگرد در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۳۱۷۷

جریمه میلیاردی محتکر میلگرد در اهواز

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از محکومیت شرکتی مبنی بر احتکار میلگرد به مبلغ بیش از 4 میلیارد ریال و وصول آن در تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز خبر داد.

نعمت‌الله بیراوندی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: گزارشی از سوی نیروی انتظامی مبنی بر احتکار 913 هزار و 30 کیلوگرم میلگرد به اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان ارسال شد که این پرونده به شعبه نهم ارجاع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رئیس شعبه نهم پس از اخذ دفاعیات متهم و استعلامات لازم اقدام به صدور رای نموده و وی را به مبلغ 4 میلیارد و 291 میلیون و 241 هزار ریال محکوم نمود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان عنوان کرد: این رای توسط متهم مورد اعتراض واقع گردید که پس از بررسی مجدد در شعبه سوم تجدید نظر استان و تایید آن به اجرای احکام اهواز ارسال و پس از سیر مراحل قانونی، میزان محکومیت آن وصول شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان احتکار مجرمین محتکرین اهواز تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، حسین نجف زاده افزود: پرونده قاچاق ۲۵ قلم انواع لواز خانگی شامل سرخ کن، چای ساز و ... به ارزش ۵۲۴ میلیون ریال در شعبه دوم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد رسیدگی شد.

او افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده گفت: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۸ میلیون ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان مهاباد کالا‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای