Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@02:26:16 GMT

ترامپ خطاب به برادر‌زاده خود: او یک آدم آشفته است

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۳۴۳۶

ترامپ خطاب به برادر‌زاده خود: او یک آدم آشفته است

خبر‌گزاری فارس: کتاب جنجالی «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید و «مری ترامپ»، برادرزاده رئیس‌جمهور آمریکا اخیراً واکنش‌های بسیاری در رسانه‌های خبری و اجتماعی به همراه داشته است.

به نظر می‌رسد انتشار این دو کتاب جنجالی، به خصوص کتاب مری ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را عصبانی کرده و وی را بر آن داشته که در رشته‌ توئیت‌هایی به انتقاد از نویسندگان این کتاب‌ها بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه «هیل»، ترامپ این رشته‌ توئیت‌ها را روز‌ها بعد از انتشار این کتاب جنجالی در روز جمعه منتشر کرده است.

وی نوشت: «من عضو اصلی انجمن کتاب [برتر] ماه هستم. اول با جان بولتون ابله پست‌فطرت، یک طرفدار جنگ که قانون و پیمان عدم افشا [اطلاعات] را نقض کرد روبه‌رو هستم (او بسیاری از اطلاعات طبقه‌بندی شده را فاش کرد).»

دونالد ترامپ در ادامه افزود بولتون این اقدامات را به منظور ایجاد اعتبار برای خود و همچنین کسب چند دلار پول انجام داد که در نهایت نیز به دولت آمریکا خواهند رسید.

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه توئیت‌های خود به اظهارات برادر‌زاده‌اش در هفته‌های اخیر اشاره کرد و نوشت: «[فرد] بعدی مری ترامپ، برادر‌زاده‌ای است که به ندرت می‌بینم و کسی است که در مورد من چیز‌های کمی می‌داند، حرف‌های خلاف حقیقت درباره من و والدین فوق‌العاده‌ام (که نمی‌توانستند او را تحمل کنند!) می‌گوید. او نیز پیمان عدم افشا [اطلاعات] را نقض کرده است.»

وی همچنین نوشت: «او (مری ترامپ) همچنین با انتشار اظهارنامه مالیاتی‌ من، قانون را نقض کرد. او یک آدم آشفته است.»

ترامپ همچنین در مورد کتاب‌هایی که در مورد وی منتشر شده‌اند نوشت: «کتاب‌های بسیاری در مورد من نوشته‌ شده‌اند، برخی خوب هستند، برخی دیگر بد، هم شاد و غمگین هستند، [کتاب‌های] بیشتری خواهند آمد.»

مری ترامپ در کتابی که به تازگی منتشر شده دست به افشاگرایی‌هایی در مورد عمویش دونالد ترامپ زده است.

وی همچنین با انجام مصاحبه‌هایی با اظهارنظر در مورد وی پرداخته است. هفته گذشته مری ترامپ در مصاحبه با شبکه «اِی‌بی‌سی نیوز» خواستار استعفای وی شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ حمله لفظی برادر زاده مری ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد

به گزارش ان بی سی نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، دولت جو بایدن، رئیس کنونی کاخ سفید را با پلیس مخفی آلمان نازی موسوم به گشتاپو مقایسه کرد.

ترامپ در یک مراسم رسمی شام که فایل صوتی آن در اختیار این شبکه تلویزیونی قرار گرفته، گفت: این افراد دولت گشتاپو را اداره می‌کنند. 

وی در عین حال بایدن را فاسدترین رئیس جمهور تاریخ این کشور خواند.

ترامپ در مورد روند جنایی که علیه وی در حال انجام است اظهار نظر کرد: تیم بایدن بر این باور است که این تنها راهی است که به بایدن فرصت انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور را می‌دهد.

ترامپ پیش از این بار‌ها اعلام کرده بود که شکایت علیه وی مداخله در انتخابات آینده است.

دادگاهی در نیویورک در حال بررسی پرونده‌ای است که در آن ترامپ تحت ۳۴ ماده مربوط به جعل اسناد تجاری و پرداخت حق السکوت به دو زن، به دلیل رابطه ادعایی با آنها متهم شده است. ترامپ در چندین پرونده جنایی از جمله حمله به ساختمان کنگره در ژانویه ۲۰۲۱ و نگهداری اسناد طبقه بندی شده نیز متهم است. حداکثر مجازات ممکن برای مجموع اتهامات ترامپ ۱۳۶ سال زندان باشد. خود رئیس جمهور سابق اعلام کرد که بی گناه است و دلیلی برای تشکیل پرونده وجود ندارد.

انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد. رقبای اصلی در رقابت انتخاباتی جو بایدن، رئیس فعلی دولت از حزب دموکرات و همچنین دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از حزب جمهوری خواه هستند. هر دو نامزد قبلاً بر اساس نتایج آخرین رای گیری مقدماتی برای نامزدی از احزاب خود، آرای نمایندگان کافی را به دست آورده اند و تقریباً همه رقبای آنها انصراف خود را از رقابت اعلام کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین